Thursday, February 12, 2015

Dalam Penjara: Anwar Akan Dilayan Seperti Banduan Lain

TIADA layanan istimewa terhadap Anwar Ibrahim semasa di penjara. Beliau akan dilayan seperti banduan-banduan lain. Menteri Dalam Negeri Datuk Zahid Hamidi berkata demikian di Putrajaya pada Khamis.

Anwar memulakan harinya di penjara pada 10 Februari sebaik sahaja rayuan beliau ke atas hukuman 5 tahun penjara kerana meliwat pada 7 mac 2014 dikekalkan oleh Mahkamah Persekutuan.

Anwar yang juga Ketua Pembangkang didapati bersalah meliwat pembantu peribadinya seorang lelaki pada 26 Jun 2008 di sebuah Kondominum Mewah di Di Bukit Damansara, Kuala Lumpur antara pukul 3.01-4.30 petang.

Sehingga kini, Anwar dan penyokongnya menganggap bahawa hukuman memenjarakan beliau sebagai satu konspirasi, namun pada tahun 2012, apabila mahkamah Tinggi membebaskan beliau kerana masalah teknikal, beliau dan penyokongnya memberi tabik hormat kepada badan kehakiman negara.

Anwar dan penyokongnya hanya memberi penghormatan, jika sesuatu keputusan berpihak kepada mereka, jika sebaliknya, maka dituduh sebagai tindakan konspirasi.

Hebat benar kah Anwar ini? sehingga kebal undang-undang!!!, itulah yang terletak dalam sanubari mantan MP Permatang Pauh itu, apabila untuk kali kedua melakukan tindakan serupa. 

Anwar seblum ini, banyak dihubungkan dengan kegiatan seks rambang, termasuk melanggan pelacur, berzina dengan isteri orang, berzina dengan wanita bukan isteri, namun itu, hanya cerita yang tidak di bawa ke muka pengadilan. Kata peribahasa, sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Setiap lakonan manusia, tidak akan mampu ketentuan penciptaNya. Para Hakim yang menjatuhkan hukuman terhadap Anwar, bukan sahaja berasaskan undang-undang akan tetapi juga digerakkan hati mereka oleh penciptanNya.

3 comments:

Anonymous said...

Klu ada layanan istimewa aku pun mau masuk penjara...kihkihkih
Sudahlah makan free kena jaga lg...hohoooo

Anonymous said...

Penjara bolih percaya ke...video video yg lepas masa kes LIWAT 1 ramai pegawai penjara yg berkonspirasi dgn manusia ni

Prediction Angka Jitu!!! said...


SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

Blog Archive