Latest News

Anwar Kurus Kering Sudah

OLEH kerana berat Anwar susut drastik, maka keadaan beliau sekarang seperti pada gambar (bukan gambar sebenar tetapi gambar khayalan).

Menurut Nurul Izzah, anak sulung Anwar, papanya kini mengalami sakit pinggang yang kronik, tidak dapat tidur kerana diganggu lipas, tidak dapat makan, kerana kurang selera, lagipun makanan, tidak sesuai dengan kesukaan papanya. Seharusnya ada sekodok atau karipap, akan tetapi jenis makanan itu bukan menu penjara.

5 Responses to "Anwar Kurus Kering Sudah"

Anonymous said...

Ha ha ha terbaik...sakit perut menahan ketawa.Apapun keluarga ni memang keluarga pembohong.

Anonymous said...

Hehehe :-)

Anonymous said...

aku barau ajer bercakap dengan staff d penjara kawan aku...

dia kata Anwar Ok ajer...

tak ada masalah...

Penipu besar punya anak puaka!!!!

Anonymous said...

Kalau 5 tahun pancut kedinding, agak-agaknya boleh berlubang tak dinding penjara tu?

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Blog Archive