Tuesday, November 04, 2014

Sodomi II: Anwar Kepanasan Mendengar Hujah Tan Sri Shafee

ANWAR tidak senang dengan hujah Tan Sri Shafee, bahawa kalau mahu menafikan DNA Male Y bukan tertuduh, maka berilah sampel DNA. Tiada salah berkenaan hujah itu. Pihak pembela mahu menidakkan DNA Male Y yang diperolehi daripada barangan yang digunakan tertuduh semasa ditangkap pada 16 Julai 2008. DNA daripada barangan tersebut seperti berus gigi, tuala good morning dan air botol yang kemudian disebut DNA Male Y, didapati "match" dengan DNA daripada sperma yang diambil daripada dubur mangsa. Enam sampel menunjukkan bahawa DNA Male Y dan mangsa dominan. Atas sebab itu, disimpulkan bahawa mangsa disodomi oleh Male Y, atas sebab tertuduh "sepertibiasa" "spary" ke dalam dubur mangsa.

3 comments:

Anonymous said...

apa perlunya anwar mempertikai dan memperlekeh kredibeliti pendakwa? sekiranya pendakwa adalah peguam yang tidak bagus dan tiada kredibeliti, ia adalah BERITA BAIK untuk anwar. seorang peguam pendakwa yang lemah sepatutnya dipuji oleh anwar, bukan memperlecehkannya. bukankah peluangnya UNTUK BEBAS lebih cerah jika pendakwa lemah, lembab dan tiada kredibeliti? apa maksud anwar sebenarnya. sebelum ini anwar bersungguh2 untuk menolak perlantikan shafiee abdullah sebagai pendakwa sebab dia lemah? kah!kah!kah! orang gila sahaja yang suka didakwa oleh pendakwa yang hebat..!!!

Anonymous said...

Anwar melekehkan TS Shafie menyuruh beliau kembali ke sekolah undang2. Juga menyatakan bahawa ketua pendakwa saolah2 tergila2 nak jadi AG.Kalau audience estate blh lah beliau menari2 dipandang sebagai hero. Anwar ada masalah hallucination dan delusionary.Dah macam budak2 kalah bersaing

Anonymous said...

Peliwat mmg mcm tu....

Perasan baguihh....

Lepas tu buat salah tuduh org lain plakk....

Bermuka2 dan x ble dipercayai....

Mampus la kau peliwat woiii....

Blog Archive