Saturday, August 16, 2014

Sokong Khalid: Pas Pusat Dijangka Buat Pusingan U

ALASAN Pas Pusat yang bakal diberikan adalah Tan Sri Khalid tidak wajar lagi dikekalkan kerana bukan ahli mana-mana parti. 

Pas tidak akan menyentuh berkaitan pembelotan dua ADUNnya yang secara terang-terangan menyokong isteri Anwar supaya menggantikan Khalid.

Jika Pas melakukan pusingan U, petanda kepada keputusan itu adalah- pemimpin ulamak dalam parti itu termasuk Presiden dan Mursidul Am tidak mempunyai pengaruh lagi, sebaliknya Pas sudah dikuasai penyokong Anwar.

Kepada para penyokong Pas, ambillah iktibar, bahawa perjuangan Pas bukan lagi seperti asas penubuhannya, sebaliknya ianya hanya sebuah parti yang berjuang untuk mendapatkan kuasa.

8 comments:

Anonymous said...

JANGAN TERKEJUT APABILA PAS MEMBUAT PUSINGAN U.

Sejarah telah membuktikannya.

Anonymous said...

Kalau PAS buat pusingan U maka kita tahulah bahawa PAS tidak ada harga diri.
Ulama PAS kaku. Presidan PAS batu dan semua ahli PAS pak turut.

PAS sudah tak releven lagi. PAS boleh tutup kedai.Cari makan dalam bidang lain.Jadi bomoh di kampung pun boleh juga. Jadilaaaah.

Pak Kadiaq said...

sememangnya PAS bacul & penakut.. parti bodoh ini akan menyokong peliwat tegar tua tu.. tak payah tunggu 17 hb.. sekarang pun dah tau apa keputusan PAS..

Anonymous said...

PAS BUKAN SAJA AKAN BUAT PUSINGAN U TAPI SEMUA PUSINGAN AKAN DIBUAT. DASAR PENGECUT TAK ADA HARGA DIRI, BUANG SAJA NAMA ISLAM DARI SLOGAN PARTI KORANG.. MEMALUKAN ISLAM JE!

usin said...

Buat u turn kekadang amat bahaya. Kalau xcident boleh mati. Ini apa yg akan berlaku kpd pas. Buatlah u turn, kalau pas hancur jgn salahkan umno pulak... Khalid, kalau pas u turn, jangan segan silu bubarkan dun alang2 kerat biar putus...

Anonymous said...

bukan uturn biasa......siap drift comolot ngan anuar

Anonymous said...

kalau PAS buat u turn...ini kali adalah last kali aku undi for PAS... boleh mampus kerana tak ada pendirian..takut pada golongan liberal...yang nyata amat merbahaya

Anonymous said...

Nak terkejut pasal apa, memang barua DAP ikut perangai macam DAP la, putar-belit, kalau buat pilihanraya pasti akan kalah maklumla harap undi Cina, Melayu tak seberapa.

Blog Archive