Latest News

Pecahan Agama MP BN dan PR selepas PRU-13


6 Responses to "Pecahan Agama MP BN dan PR selepas PRU-13"

Anonymous said...

Sepatutnya BN menjaga kesucian agama islam.Tapi ini tidak. Najib biar aje orang hina agama. lepas tu Najib siap tubukan MPKN untuk liberalkan agama.Statistik hanya untuk syok sendiri saja.

Melayu Selangor said...

Komen orang memang senang bila diri sendiri pun tak tahu apa yang harus dilakukan.

Tugas mempertahankan agama dan bangsa adalah tanggungjawab bersama. Bukan seperti munafik yang kononnya menegakkan syiar Islam tapi pada masa yang sama menyokong tindakan kawan2 yang menentang agama sendiri. Dalam erti kata lain dayus atau tak ada telor.

536 said...

Ambil contoh insiden Masjid al Hidayah di Jalan Reko Kajang yang tidak dibenarkan menjalankan aktiviti perniagaan untuk mengutip dana membina masjid.

Mana pergi wakil2 Islam Pakatan yang kononnya memperjuangkan Islam. Kata dah, jangan jadi munafik.

Anonymous said...

Korang semua bangang, ahli politik melayu ni semua jilat bontot cina je kerja diorang tu sebab kita umat Islam dan Bumiputra semua merana. Korang ahli politik melayu semua butuh sialan pukimak. Korang semua mampos lagi bagus.

Koru said...

Serahkan kuasa pd sultan. Btul sultan x sempurna tp lg senang kla mereka memerintah. Rakyat biasa x perlu sibuk bergaduh

Anonymous said...

Ramai tu yang islam.

Kalau yang Islam Bersatu goyang beb yang bukan Islam.

Jadi tunggu apa lagi?? Si peliwat tegar dan keluarga nya bukan golongan Islam pon tak per lah!!!

Blog Archive