Latest News

Sodomi II: Anwar Dikejar Masa- Mula Minta Simpati

Hanya berbaki lima hari lagi, untuk Anwar mengemukakan rayuan ke Mahkamah Persekutuan berhubung sabitan 5 tahun penjara yang dijatuhkan oleh Mahkamah rayuan 7 Mac lalu, di mana Keputusan dikeluarkan pada 18 April.

Anwar dikejar masa untuk melantik peguam utamanya, bagi menggantikan mendiang Karpal Singh yang terlibat kemalangan jalanraya pada pagi 17 April.

Anwar memberitahu sekitar 800 penyokong di satu perjumpaan di Kawasan Parlimen Lembah Pantai semalam, bahawa beliau dikejar masa, bukan sahaja akan masuk penjara akan tetapi juga perlu mencari pengganti Karpal serta juga terpaksa mencari wang untuk kos guaman.

7 Responses to "Sodomi II: Anwar Dikejar Masa- Mula Minta Simpati"

Anonymous said...

Pegi meraung kat kubor kapal sink laaa

Anonymous said...

Anwar ni dulu kata dia tak takut masa penjara,sekarang terkeja-kejar masa pulak nak buat rayuan.Tapi kalau baca fakta penghakiman Mahkamah Rayuan tu,tak sampai 1% pun lagi peluang utk Anwqar menang.Eloklah dia tarik je rayuan tu ,dan terus saja kepenjara.Selamat Negara.

Anonymous said...

Kata kunci kepada Anwar.

" KERANA LUBANG "

Anonymous said...

Nak memang ape kebendanya.... kat kandang tertuduh pun hanya baca teks je... ucapan berapi-api sebelum ini LAWAN TETAP LAWAN akhirnya boleh diumpamakan seperti BAPOK MENGALAHKAN PONDAN je...

Anonymous said...

Anwar harus bertaubat.

Anonymous said...

Masa menyondol tak ongat apa2kan.

Anonymous said...

Masa ke mahkamah tinggi bawak barisan peguam sampai 11 orang, tapi rupenye bawak 10 orang peguam yang BODOH, tinggal sorang je yang PANDAI, tu pun dah mati otak dalam mahkamah rayuan... Bayar mahal2, tapi sekor pun tak reti nak balas hujah pendakwaan...

Blog Archive