Latest News

Karpal Singh Maut Kemalangan



TAPAH 17 April - Ahli Parlimen Bukit Gelugor, Karpal Singh maut dalam satu kemalangan ngeri di kilometer 301.6, Lebuh Raya Utara-Selatan menghala arah utara berhampiran Gua Tempurung pada kira-kira pukul 1.30 pagi ini.

Turut terkorban dalam kemalangan berkenaan ialah pembantu peribadi beliau, Michael Cornandez.


Karpal yang dipercayai dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Pulau Pinang kerana perlu menghadiri satu kes mahkamah mati di tempat kejadian akibat cedera parah.

Kemalangan berlaku apabila kenderaan jenis Toyota Alphard yang dinaiki Karpal melanggar sebuah lori yang cuba menukar laluan tanpa memberi isyarat. -

11 Responses to "Karpal Singh Maut Kemalangan"

Anonymous said...

Alhamdulillah!!!

Satu daripada musoh Agama dan Bangsa dah mampos!!!

Amin.... amin....

Anonymous said...

Tunggu berita giliran Anwar dan sekutu2 nya...

AllahuAkbar!!!!

Anonymous said...

bagus... biar dia rasa azab kubur....

Anonymous said...

syukur..mampos sudah.
ada sekor lg..tunggulah giliran..tp dia singgah sg. buluh dulu

Wacana Minda said...

Lihat nnt pemimpin PKR n PAS nyalakan lilin utk Karpal...

Anonymous said...

Woi, hangpa semua ni memang tak guna! Sejahat mana pun orang dan sebenci mana pun ampa kt arwah,ampa x patut kata mcm tu. Buat malu islam ja, puak umno memang mcm ni, dari pengundi sampai ahli parlimen semua bangang!

warray said...

Kalau x mengaji ceroi aaa...

Anonymous said...

Orang mcm engko lah yang yg menyebabkan islam dan melayu itu jatuh!!

Anonymous said...

wow, ada org a'lim laa.. dia sorang saja yg islam...
ni tentu cam si bangkai tu yg mgatakan "al fathihah utk karpal" n "kalau aku tuhan, aku masukan karpal dlm syurga"..
jgn jd si cam tu...

Anonymous said...

Takziah kepada keluarga Karpal sigh dan kepada Toyota Alphard...
Yang pasti kedua2 penama dan jenama hebat ini sebenarnya lemah terhadap kuasa Allah...
Tubuh Karpal tidak tahan lasak, begitu juga Alphard amat rapuh, kalah dengan lori buruk...

Anonymous said...

Siapa kita nak kata bagus and bersorak bila orang yang kita tak suka mati? Kalau betul korang Islam korang tak cakap buruk kat mendiang.
Ingatlah, Allah itu Maha Pengasih dan Penyayang. Jangan sebabkan lalakan kita yang menghalang kita dari mendapat syurganya.

Blog Archive