Latest News

MH370: Apa Kah Angkara Pengganas?

Yang jelas kini, siasatan kehilangan pesawat MH370 telah melibatkan FBI, CIA, M16 dan juga Agensi Perisikan China dan PDRM. Pengelibatan agensi-agensi ini, besar kemungkian bahawa kehilangan pesawat malang itu ada hubungan dengan pengganas.

Telah 22 hari kehilangan pesawat malang itu, belum ada tanda-tanda yang menunjukkan di mana berada. Berbagai maklumat, berbagai imej satellite, berbagai teori telah dirungkai, namun belum juga menemukan sebarang clue di mana pesawat yang membawa 239 penumpang termasuk kru itu berada.

8 Mac lalu, pesawat malang itu berlepas daripada KLIA laluan Kuala Lumpur Beijing pada pukul 12.41 pagi, dan sepatutnya mendarat pada pukul 6.30 pagi, hari yang sama namun hingga kini tidak sampai-sampai.

Terma siastan kehilangan MH370 masih berkisar pada keganasan, dirampas, masalah emosi dan kegagalan teknikal.

Penyiasat percaya, kehilangan pesawat, penutupan semua alat komunikasi adalah disengajakan, namun tiada sebarang punca, mengapa ianya dilakukan.

4 Responses to "MH370: Apa Kah Angkara Pengganas?"

Anonymous said...

Ia dilakukan oleh anuar ibrahim dibantu oleh pilot dan agen cia dan mossad untuk menumbangkan kerajaan bn dgn memalukan najib. Sebab kenapa tidak pesawat mas ke perjalanan lain yg hilang kenapa laluan ke beijing dipilih sebab pilot adalah ahli PKR yg bersubahat sama. Dibantu oleh kerajaan yg tidak senang dgn malaysia tapi berpura berkerjasama mencari untuk mengelak mereka diketahui bersubahat. Negara seperti australia amerika dan singpura mana blh percaya semua proxi zionis belaka.

Anonymous said...

Komen anon 21:53 paling tepat dan telus. Hakikat tu yg sebenar, tapi ramai masih dok berlapik lapik lagi. Dan kalau dakwaan atas dikeluarkan oleh kerajaan, bayangkan implikasi malaysia diserang. Atas dasar tidak melatah yg malaysia tunjukkan, keadaan tetap terkawal.

Anonymous said...

apa punya bodoh la 2 ekor macai umno yg xtahu pape ni..dasar macai mmg otak udang..kalo da nama macai tu mmg bebal abadi la

Anonymous said...

Membodohkan orang lain kerana diri sendiri tiada kepandaian. Albert Enstein kata: PANDAI itu ada hadnya, sementara BODOH pula tiada batasan.

Blog Archive