Latest News

Ops Lalang: Anwar Juga Sokong: Tun Dr Mahathir

Presiden MCA Datuk Liow Tiong Lai mendakwa bahawa OPS Lalang pada tahun 1987, sebenarnya berpunca daripada tindakan Anwar yang menghantar guru-guru yang tidak mahir bercakap cina ke sekolah cina. Tindakan beliau itu, menyebabkan bantahan besar-besar persatuan cina yang mendukung sekolah jenis venakular itu.

Sementara itu Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata Datuk Seri Anwar Ibrahim turut memainkan peranan penting menjayakan Ops Lalang pada 1987 menggunakan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

Sambil menafikan tuduhan Anwar bahawa beliau bertanggungjawab sepenuhnya dalam operasi yang menyaksikan 108 pemimpin politik dan aktivis ditahan, Dr Mahathir berkata sebagai seorang anggota Kabinet ketika itu, Anwar perlu bertanggungjawab.  "..kecuali kalau beliau berkata, saya meletak jawatan kerana tidak bersetuju. Dia tidak pernah berkata seperti itu. Beliau setuju, sokong semua termasuk ISA," 

Dr Mahathir juga menyifatkan Ketua Umum PKR itu sebagai 'ahli putar belit' dan bukan pemikir ideal, dan PKR ditubuhkan semata-mata untuk mencapai cita-citanya.

Katanya, Anwar sentiasa mempotretkan dirinya sebagai manusia yang tidak pernah bersalah dan berdosa, demi kepentingan peribadi dan karier politik.

"Dia punya parti itu bukan Parti Keadilan tetapi Parti KeAnwaran, semuanya untuk Anwar dan keluarga dia, bukan untuk bangsa, agama dan lain-lain. Malah bukan untuk ideologi.

"Dia memang ahli putar belit, ahli (parti) menafikan apa yang dia kata dulu dan memberi imej baharu seolah-olah dia ini tak pernah berdosa, tak pernah salah dan selalunya betul. Kalau Anwar betul, hari ini dia jadi Perdana Menteri," kata Dr Mahathir.

Beliau berkata Anwar mempunyai kemahiran untuk mempengaruhi orang ramai dengan cara berilmiah, tetapi pada hakikatnya beliau bukan seorang pemikir atau pemimpin yang boleh memimpin negara ini.

"Dia bukan pemikir, tetapi dia pandai berpidato. Dia pandai bercakap untuk meyakinkan orang tentang kebenaran dirinya. Orang yang menggunakan perkataan untuk kepentingan, bukan menggunakan perkataan untuk kebenaran. Inilah Anwar.

"Bila dia cakap, bunyi cukup baik. Sehingga saya pun yakin. Dia menggunakan akal fikirannya untuk memutar belit dengan cara berilmiah," demikian menurut mantan Perdana Menteri itu seperti yang dipetik BERNAMA.

19 Responses to "Ops Lalang: Anwar Juga Sokong: Tun Dr Mahathir"

Anonymous said...

Mahathir Dalang kepada semua Peristiwa pahit yang berlaku di Malaysia, orang tahu ciri2 diktator ini.

Anonymous said...

Kah.. kah.. kah.. fitnah lagi.. kah.. kah.. kah..

Anonymous said...

Hello Anos anal 19.45 , boleh bagitau tak tang mana yang hang rasa pahit masa Tun jadi PM...
ju**r la lu anos anal.. setakat sembang boleh la. pencacai pekat la lu..
din

Anonymous said...

Kalau Anwar kaki ampu Mahathir, dia ni semua baik, tapi kalau menentang semua nya buruk, tapi dunia tahu bahlol Mamak Tongkang yg bernama Madey adalah diktator yg bertanggung jawab ke atas semua peristiwa hitam di Malaysia dari 13 hb Mei termasuk pembunuhan2 yg dilakukan oleh Menteri2 dia keatas perempuan 2 yg tak berdosa. Pada penghujung jalan Madey akan ditelanjangkan oleh kuasa Allah yg sebelum ini tidak dapat dilakukan manusia dan dirembat ke api neraka utk dipanggang hidup2 . Tunku dah kata Mamak Barua ini bukanlah pemimpin yg direstui oleh masyarakat, yang suka dia ialah manusia2 yg sedang mabuk sebab dah makan duit SyaiTun ini.

Anonymous said...

Anonek 19.45 ni hisap puting lagi masa tun jadi PM..sekolah pun dapat bantuan kerajaan...lagi byk citer..maaf cakap..awak masih Hijau dan umbun umbun kepala lembut lagi

Anonymous said...

sorang lagi anonek 20.15..kesian..tak dapat sekolah masa zaman tun jadi PM..hidup dia menderita...tak makan..teguk air paip setiap hari..tuu pasal marah sgt kat tun..zaman tun jadi PM dia cukup menderita...sian

Pakri Naina Mohd said...

DALANG DISEBALIK PEMBUNUHAN PADA 13hb MEI 1969 DAN DI KAMPUNG MEMALI – MAHATHIR ISKANDAR KUTI, CAKAPNYA SIKIT TAPI AMAT BERBISA;

Peristiwa Mei 13 sengaja diadakan untuk memaksa Tunku mengundur diri secara paksa oleh petualang yg bernama Razak yg bermain di belakang tabir bersama kumpulan Mafia yang terdiri dari Mahathir , Musa dan Harun Idris , supaya kuasa UMNO dikekalkan setelah beberapa kawasan yg ditandingi Perikatan kalah. Tunku telah mengarahkan pembelot yg bernama Razak yg dipercayai sebagai Timbalan nya supaya tidak memberi permit untuk sambutan kejayaan DAP sebab keutuhan perpaduan di Malaysia tidak begitu stabil pada masa itu, Negara yg baru merdeka yg terpaksa mengharungi berbagai masalah dan cabaran. Razak secara diam2 memujuk Polis Kuala Lumpur beri permit untuk mengkhianati Tunku , dan menyebarkan berita Palsu bahawa dibeberapa bahagian Kuala Lumpur , org2 Cina dan Melayu bermandi darah. Pada masa serentak tanpa pengetahuan Tunku , Tentera di kerah oleh Razak untuk menembak Cina 2 di Kuala Lumpur untuk ‘meredakan’ suasana di satu pihak dan satu pihak yang lain, gandingan Mahathir, Musa dan Harun telah mengembeling Indon2 Kampung Baru yg datang secara haram ke Negara ini, untuk menyembelih orang2 Cina, dengan pemberian kad pengenalan untuk kerja2 kotor mereka. Oleh kerana lapuran palsu Razak kepada Tunku bahawasenya keadaan adalah ‘parah’, Tunku yg tidak biasa dengan keadaan seperti ini telah memberikan tanggungjawab dan kepercayaan sepenuhnya kpd Razak utk menyelesaikan ‘rusuhan’ yg dirancang bersama sepulan2 tertentu spt Harun Idris, Mahathir Cik Kuti, Musa Hitam,seteru2 Tunku yg berpura pura menjadi kawan beliau. Tindakan Tunku itu secara automatis telah menyebabkan beliau jatuh ke dalam jerangkap samar yg dipasang musuh. Semuanya dilakukan untuk mencapai serampang 3 mata iaitu untuk memaksa Tunku letak jawatan dan kedua nya untuk mengunakan MAGERAN menguatkan semula kedudukan Perikatan yg kalah kerusi dibanyak tempat dan ketiga utk menangkap pembangkang2 seperti dilakukan Kuti pada tahun 1986 dalam Ops Lalang.
Tapi Cina yg tidak bersenjata telah menjadi mangsa dalam percaturan ini.Seharusnya PBB menyiasat kes ini tapi oleh kerana sokongan Malaysia kpd Amerika dlm peperangan Vietnam, isu ini tidak diteruskan dimedan antarabangsa. Belum terlambat lagi, selagi Mahathir Cik Kuti belum mati, dia boleh diheret ke Tribunal AntaraBangsa . Walaupun Mahkamah Allah telah pun menjatuhkan hukuman ke atas Razak, Harun Idris dan Musa Hitam dimana anaknya di tanam hidup2 di Hillview, ketua gerombolan SyaiTan iaitu Mahathir masih diberi nyawa untuk menjalankan kejahatannya supaya satu malapetaka yang tidak pernah berlaku di Malaysia akan berlaku ke atas Cik Kuti dan kroni2 dan penyokong 2nya yang gila kuasa, tidak lama lagi.

Itu lah latarbelakang Malaysia, yg dipimpin oleh Melayu UMNO Haramjadah Laknatullah, Bangsa Lanun. Oleh kerana tidak ada tindakan yg diambil di medan antarabangsa ke atas kepimpinan UMNO, maka sekali lagi Mahathir Cik Kuti telah mengarahkan pembunuhan beramai ramai org2 kampung di Memali pada thn 80an , sama juga dimana tidak ada kes langsung terhadap regim Cik Kuti. Bangsat yg bernama Cik Kuti adalah Haramjadah Kapir Laknat yg tidak ada tolok banding di Malaysia. Begitu Bengis dan Pendendam orangnya. Dengan sifat2 ketamakan, tipu muslihat inilah, Barua yang bernama Mahathir Che Kuti dapat memanjat tangga politik dengan begitu mudah. Cik Kuti juga memelihara Menteri2 yang menganiaya wanita-wanita dengan mengunakan mereka sebagai hamba seks dan kemudian membunuh mereka. Dua dari mereka ialah Mustakizah dan satu lagi ialah Norida Shamsudin dan ramai lagi. Pada hari khiamat Orang2 Melayu UMNO akan disiksa dengan lidah mereka diCabut keluar dan bukti2 akan ditunjukkan oleh Allah Mahakuasa kpd golongan munafik ini tahap kejahatan mrk dan sudah tentu mrk akan dibuang kedalam api neraka utk dipanggang hidup2.

............Sambung

Pakri Naina Mohd said...

.........Sambung

Mahathir Cik Kuti adalah makluk yang sememangnya pakar dalam mengapi-apikan semangat perkauman supaya songlapan demi songlapan ke atas kekayaan Negara di atas nama Bumiputera dapat di teruskan sampai ada 3 kelas yang nyata telah timbul iaitu kelas atas, pertengahan dan kelas bawahan. Walaupun kelas atasan dan pertengahan terdiri dari Melayu Islam Bumiputera tapi kelas bawahan mengrangkumi lebih ramai Melayu Bumiputera sebagai pengemis bersama kaum2 lain. Ini sengaja dilakukan supaya laungan agenda martabatkan bangsa yg belum lagi tercapai boleh didendang sampai khiamat dan di teruskan sebagai selimut untuk menyorok rasuah yg begitu mendadak, yg akan menular dikalangan Bangsawan , ahli2 perniagaan yg besar , kakitangan2 kerajaan dan GLC di satu sudut dan rakyat yg berkerja disektor swasta dengan tidak ada pekerjaan tetap disudut yang lain.Perbedaan status ini juga dirancang dikalangan rakyat Malaysia supaya mereka boleh dihasut untuk bergaduh. Perkasa ditubuhkan khas untuk menyahut perintah Malabari Cik Kuti, Bangsat Haramjadah ini. Inilah resepi yang akan memakan Negara Malaysia sampai hancurnya Negara ini di masa yang akan datang. Jadi rampasan kuasa pada tahun 1969 adalah permulaan untuk kemusnahan secara total Negara Malaysia. Ianya tidak ada hubung kait dengan generasi UMNO , MIC dan MCA yang menuntut kemerdekaan pada tahun 1957 untuk merealiisasikan satu Bangsa Malaysia . Dari tahun 1970 tidak ada penglibatan kaum2 lain dalam pembinaan identifikasi Malaysia secara umum kerana peranan kaum2 lain telah pun diperkecilkan oleh perampas-perampas kuasa pada 1969. 13 Mei 1969 dilakukan UMNO untuk diulangi sekiranya diperlukan pada bila2 masa untuk memelihara keluarga Mahathir Cik Kuti dan Razak dipuncak pemerintahan Negara.
Kalau tak percaya , boleh kita mengimbas kembali laungan Reezal Naina Mohamad , Mamak ¾ baru2 ini di Pulau Pinang yg memberi amaran bahawa Mei 13 akan berulang sekiranya ahli parlimen yg mengejek Najib tidak minta maaf. Jadi Mei 13 sudah menjadi sebati dengan UMNO untuk menakutkan nakutkan rakyat supaya kuasa politik sentiasa berada ditangan lanun2 ini dengan penipuan demi penipuan dibuat UMNO melalui SPR sejak 6 dekad dulu.

Kain rentang yg dipasang di Gereja 2 Pulau Pinang adalah perbuatan UMNO yg nak mencetuskan rusuhan Mei 13 dengan modus oprandi yg diguna pakai terlebih dahulu dari ini. Selepas isu kain rentang ini, UMNO akan meletakkan kepala babi pula dimesjid supaya satu lagi situasi berlaku untuk mereka mendapat kelebihan dlm politik iaitu mendapat sokongan Melayu dengan isu harga barang2 , rasuah dipadamkan secara licik. Harga barang akan meningkat lagi, rasuah akan menular ke semua pelusuk Negara sehingga Negara menjadi kucar kacir. Inilah arah yang ditunjukkan UMNO sekian lama , dan pesalah utama yang membiarkan keadaan menjadi sebegini ialah rakyat yang tidak mahu mengembangkan fikiran mereka dan lebih selesa dengan pemikiran yang sempit utk meraih keuntungan jangka masa pendek. Negara boleh diibaratkan sebagai kapal yg sedang tengelam kerana ketirisan yg begitu mendadak dalam system ekonomi.
Telah pun ada usaha mencuci minda rakyat dengan menabur fakta yang salah berkenaan 13 Mei melalui filem Tanda Putera yang diusaha oleh perempuan jalang tepi jalan bernama Shuhaimi Baba yang mendapat berjuta juta ringgit wang rakyat untuk merekakan cerita yang bukan2 mengenai Mei 13. Pelacur ini akan dihadapkan didepan mangsa2 Mei 13 pada akhirat dan dihukum seteruk teruknya kerana memperolehi keuntungan haram di atas keperitan mangsa2. Pemimpin2 UMNO yang sepatut digambarkan sebagai pembunuh dijulang jadi penyelamat Negara. Tapi fakta dan artifak2 yang asal disimpan di arkib Negara Britain dan pengkaji2 insiden ini telah pun membukukan kesimpulan mereka tapi untuk menjaga perhubungan antara 2 Negara , fakta2 mengenai insiden Mei 13 dirahsiakan setakat ini. Akibatnya UMNO telah mencuci minda rakyat mengenai Mei 13 sebab mereka lah yang berkuasa selama ini melalui penipuan dalam PRU.
...........Sambung

Pakri Naina Mohd said...

........Sambung

Kesimpulan nya Mahathir Cik Kuti dan UMNO tidak mampu kalah dalam PRU sebab kesemua bentuk kezaliman firaun2 ini akan terbongkar dan mahkamah2 Malaysia hanya akan berfungsi untuk menjatuhkan hukuman gantung kepada Pembunuh2 dan Penyamun2 Bengis ini.

Barua/Bahlol2 UMNO yg menyokong Cik Kuti sememang dah mabuk minum arak UMNO sehingga mrk tidak melihat semua fakta2 yg menjadi latarbelakang sejarah Semananjung. MIC dan MCA yg di wakili Sambanthan dan Cheng Lok hanya kagum dengan Tunku dan kawan2 rapat dgn Tunku seperti Sardon Jubir, Senu Abdul Rahamn. Khir Johari, Ghafar Baba dll kerana ketua2 UMNO pada masa itu adalah negarawan yg pantang berasuah dan mrk pakai duit sendiri untuk berkhidmat untuk rakyat. Lagipun selepas Jepun menyerah kalah sememangnya beberapa kawasan di Malaysia telah jatuh ke tangan komunis kerana MPAJA telah mula menentang British dan menyusuli ialah peperangan di antara British dan komunis dari tahun 1948-1952. Ramai Cina yg menjadi penghuni dipinggir hutan menjadi tulang belakang komunis, tapi Cina di Bandar dan tempat2 lain menyokong usaha British sebagai penterjemah, perisik dan juga menjadi askar dan polis. Kalau sekiranya tidak ada sokongan Cina secara total terhadap British pada masa itu, sememangnya British akan mengalami kekalahan sebab Cina sudah pun ada di seluruh Negara , lagipun mereka disokong oleh segelintir Melayu dan India, lantas satu Negara akan di tadbir oleh Majlis Revolusi ketika itu. Walaupun ramai rakyat Malaysia tidak sukakan Cina, tapi penipuan mengenai bangsa ini tidak boleh dilanjutkan oleh Cik Kuti untuk politik. Kerana bangsa ini sememangnya kerja kuat dan telah menyumbang kepada kemakmuran Negara, tapi cara Cik Kuti telah pun diketahui umum, naik tangga politik dengan menabur kebencian, tapi sebaliknya menjalin hubungan mesra dengan kepala Syaitan iaitu Lee Kuan Yew secara sulit.

Untuk menjawab cerita2 dongeng orang2 UMNO, hubungan MIC , MCA dan UMNO memang akrab kerana telah melalui peperangan & liku2 perjuangan utk kemerdekaan dan dalam konteks inilah Sambathan dan ChengLok menghargai jasa2 Tunku. Kalau sekiranya persefahaman di antara mrk tidak akrab, maka Semananjung tidak mungkin dapat kemerdekaan. Tapi janganlah sekali kali rasa hormat kaum2 lain kpd Tunku dan UMNO lama dipanjangkan kepada pembelot2 Tunku seperti Razak,Mahathir, Musa Hitam dan Harun Idris . Golongan ini adalah penganas yg berkerja siang malam untuk jatuhkan Tunku dan menukar corak perjalanan Negara sampai Negara Malaysia hanya kaya di permukaan tapi sedang mengidap barah sosial dan ekonomi yg tenat dewasa ini , rata2 sumbangan sibedebah dajjal yg bernama Madir Iskandar Kuti Malabari. Tunku telah pun menyumpah terhadap musang yg berjanggut ini sebelum meninggal. Dan kita akan lihat bagaimana makluk yg bernama Madir ini akan menderita dipenghujung hidup nya kerana dosa haramjadah ini begitu banyak dari pembunuhan ke songlapan yg begitu ketara terhadap ekonomi Negara. Haramjadah ini tidak boleh disaman dimana 2 mahkamah Malaysia . Makluk ini telah menukar org2 Melayu kepada satu golongan yg amat korup di dunia, dan tidak ada jalan lain selain dari bencana dari Allah saja yg boleh menyelamatkan org2 yg tersepit akibat golongan2 munafik ini.


..........Sambung

Pakri Naina Mohd said...

...........Sambung

Haramjadah yg bernama Madey Kutti itu adalah ular yg amat berbisa dan apa yang dia suapkan kpd org2 Melayu adalah racun yg tidak ada ubat penawar. Sedikit masa lagi hutang Negara boleh mencerca RM1 trillion dengan bayaran bunga je RM100 billion kerana ketamakan bangsa UMNO ini, yang akan derita teruk adalah rakyat yang akan hilang semua subsidi. Malaysia tak ada hasil lagi selain petroleum yang harga nya akan turun mendadak sekiranya Iran-AS mencapai kata sepakat , dan dgn ini harga sekarang RM100 sebarel akan turun jadi RM50. Masa itulah rakyat akan mengeluh kerana memilih Syaitan dan SyaiTun. Syaitan2 ini tidak akan menyesal kerana setiap pembesar UMNO sudah pun melonggokan duit yg secukupnya untuk 10 generasi akan datang, itu bukan wang hasil titik peluh bangsat2 ini tapi wang songlapan yg di sorok bertahun tahun lama nya. Ini lah sebab utama UMNO perlu ditentang habis habisan.

Madey Kutti adalah pemimpin yang mempunyai 4 ciri2 dalm 1 badan, iaitu syaitan ini mempunyai keupayaan membunuh, menyamun , menipu, menghasut. Dia telah pun menunjukkan kebolehan nya dalam keempat empat bidang tersebut semasa insiden Mei 13, Memali, Al Maunah, Kampung Medan, dan juga telah bersubahat menutup kes bunuh Mustakizah , Norida Shamsuddin yg dilakukan oleh Menteri2 nya yang tidak kurang jahat dan bengis . Dia mengalahkan Kuli dlm pemilihan UMNO dengan menipu dan banyak lagi yg orang dah tahu. Dia membawa Anwar untuk memberi suntikan ciri2 Islam bukan sebab Kuti ini berminat dlm agama tapi untuk orang ramai tidak mengesyakinya , bila songlapan dijalankan secara besar besaran, semuanya atas nama Islam dan Melayu. Tapi apa yg kita Nampak semua golongan tak kira kaum mana dah jatuh jadi kaum penerima subsidi, rata2 rakyat telah jadi miskin kecuali anak2 emas yg dijaga dan dimanja saban hari oleh regim korup Mahakuti ini. Juga Mahakuti ini telah mendirikan institusi2 untuk kononnya 'para cendiakawan' seperti Majlis Professor Negara dll utk menabur segala pujian pujian yang hanya ditaburkan keatas khalifah2 pada zaman dahulu. Akibat nya otak Melayu yg hanya tahu berbahasa Melayu dah telan mentah2 bahwa Mahakuti adalah keturunan MahFiraun. Sebenarnya MadirKuti adalah keturunan Syaitan yg Maha Kuasa yg menghilangkan diri sekian lama , dan yang telah kembali ke dunia ini untuk menyaksikan pesta kehancurkan umat manusia dgn menabur semangat benci membenci antara satu sama lain , dengan mengunakan duit sebagai upah melakukan kerja2 kotor. Pada akhirnya duit Syaitan ini tidak akan berguna langsung , lebih teruk dari kertas Jamban tidak lama lagi.

Anonymous said...

Setakat copy and paste bole lah Pakri Naina (nama pn dh mamak tp tk sedar diri dok kutuk Tun M)..dari mana fakta yg kau dapat pasal citer 13 mei nie berpunca dari Tun M?? bodoh punyer artikel...aku pn nk tgk jugak manusia munafik mcm pemimpin kau si Nuar tuh di akhir hayat dia mcm mana..skg nie Allah bg cash beb..

Anonymous said...

Wahai Pakri! Yang kamu sebut ni taktik false flag dan black ops, tak payah lah nak suntik maklumat sejarah palsu, selama Tun M jadi PM dan dari dulu BN perintah sampai sekarang taktik ni tak dimainkan pun, yg memainkannya separa sedar ialah Pakatan Pembangkang. Kamu dan semua pembangkang tegar adalah bukti hidup yang Tun Mhathir bukan begitu yang sperti digambarkan. Cukup2lah, dah lama kantoi pun korang. Minta petunjuk pada Allah swt kembalilah ke pangkal jalan Insya Allah beroleh redhanya.

Anonymous said...

Assalamualaikum, Pakri Naina Mohd;
Saya merupakan generasi yg juga telah melalui kehidupan semenjak dari PM yg pertama itu. Sungguh setuju amat dgn kupasan sdr, walaupun dlm gaya bahasa sedikit kurang enak. Sejarah tidak dapat menipu, walaupun berbagai usaha dibuat oleh UMNO untuk memesongkan fakta.
Dlm hal Ops Lalang ini, Menteri yg berkuasa dlm Kementerian Dlm Negeri ketika itu adalah Mahathir sendiri juga selaku PM dan Najib adalah Ketua Pemuda UMNO(asal). Mana mungkin Anwar (sebagai Menteri Pendidikan jika tidak silap) boleh menceroboh bidang kuasa kementerian yg lain. Kini Mahathir dgn selamba menyalahkan Anwar pula, apakah dia ingat melayu mudah lupa? Nampak spt ada cubaan untuk memperbodohkan minda rakyat. Kpd pihak yg tidak mengetahui perkara sebenar tetapi berhati ikhlas, sila gali sejarah politik tanah air selengkapnya supaya tidak membuat sanggahan secara tidak ilmiah. Segala musibat yg berlaku kini, Mahathir adalah dalang utama yg mempeloporinya. Confirmed and undisputed!

Anonymous said...

dalang ka tak dalang, yang nama melayu tolong senyap. zalim ka tak zalim, melayu jangan lupa diri. China marah kat Mahathir kerana rasis. melayu marah kat Mahathir kerana buang anwar. melayu yang saying kat anwar tak pernah sedar mainan politik red bean china . pakri sial ini bukan melayu atau islam, dia hanya china yang cuba nak menunjukkan china baik dan jadi mangsa. apa ke bodoh melayu ni yang nak sangat kat anwar tapi cuba menjunamkan melayu. saya harap tulisan pakri sial ini dibuang kerana ini dakyah china.

Anonymous said...

Betullah apa yg Mahathir cakap tu, dlm ops lalang memang sedikit sebanyak ada part yg melibatkan Anwar dan bukannya semua dilambakkan pada Mahathir. Mahathir ni jenis manusia berani buat berani tanggung bukan macam Anwar, part mana yg sejarah dbelit oleh UMNO ni ceciter sikit?

Anonymous said...

Seperti yang ditulis Pakri, sememang nya Mahathir ini banyak terlibat dalam Jenayah, dan 'kemewahan' yang dibawa SyaiTan ini tidak akan berkekalan, dan yang kena tanggung dosa Si bedebah ini rata2nya adalah Melayu kerana mereka telah mendorong Mahathir melakukan Jenayah. Kenapa orang2 Melayu tidak dapat memilih pemimpin yang mengamalkan kesederhanaan setakat ini ialah kerana mereka ini sedang dilaknati Allah. erJtobl

Anonymous said...

anonek pekri naina RBF......

Anonymous said...

Melayu rata 2 telah dirasuk Syaitan Kuti, seperti yang tertera pada pendapat2 07:50 dan 0900 . Ketaksuban ini telah melekat secara mendalam dan tidak boleh dipadamkan kerana mangsa2 Syaitan ini hanya ketagihan duit, pangkat dan betina.

Anonymous said...

Anon 16 February 2014 11:25,
Kebanyakan orang melayu ini bodoh mindanya, dgn mudah diperkotak-katikkan oleh Kuti yg sedikit lebih cerdik drp mereka. Dgn pencerahan minda berterusan, melayu kini beransur menampakkan peningkatan minda. Inilah perkara yg amat ditakuti oleh mereka yg masih jahil itu. Apabila melayu terdedah dgn maklumat berfakta, puak jahiliah itu akan karam dlm dunia mereka sendiri.

Blog Archive