Latest News

Pemimpin Pembangkang-Haruan makan anak terdedah

Ini kah Haruan itu?
Seorang pemimpin kanan sebuah parti pembangkang dan anak lelakinya ditahan bagi membantu polis berhubung satu kes sumbang mahram.

Pemimpin utama sebuah parti baru itu bersama anak lelakinya yang berumur 14tahun ditahan reman pada 22 Ogos lepas bagi membantu siasatan apabila anak perempuannya yang berumur 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki.

Mereka dibebaskan pada Isnin.

Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah Jerantut DSP Zakaria Kasim, mangsa, 15, melahirkan seorang bayi lelaki tiga hari lepas di sebuah pusat bersalin di Cheras, Kuala Lumpur.

"Kedua-dua suspek, bapa dan anak itu bagaimanapun dibebaskan semalam atas jaminan pihak polis," katanya kepada Bernama di sini, Selasa.

Beliau berkata, polis juga mengambil sampel DNA kedua-dua suspek dan keputusannya dijangka diketahui dalam tempoh seminggu.

Suspek yang juga saudara terdekat kepada seorang pemimpin kanan sebuah parti pembangkang tanah air, pernah bertanding pada pilihan raya umum ke-12.

Bagaimanapun, suspek yang bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri di Pahang pada pilihan raya umum lepas itu kalah kepada calon Barisan Nasional.

- BERNAMA -

Menurut berita dari Bernama pemimpin tersebut adalah dikalangan pemimpin kanan parti pembangkang yang tewas kerusi DUN ditangan pemimpin BN Pahang.

Pemimpin tersebut tinggal dikawasan Jerantut sudah tentu bertanding dikawasan DUN dalam Parlimen Jerantut.

Pemimpin itu pula baru menjadi pemimpin kanan parti baru.

Parlimen Jerantut mempunya 3 kerusi DUN yang ditandingi oleh kesemua parti pembangkang iaitu:
DUN N 9 Tahan
DUN N10 Damak
DUN N11 Pulau Tawar

Dibawah ini adalah Nuridah Salleh yang bertanding di DUN N9 Tahan yang tewas ditangan calon BN.

Tapi takkan Nuridah Salleh kot.

 


Ini pula Calon N10 Damak Mohd Nor Bin Jaafar merupakan calon PKR yang tewas kepada calon BN dan kini menjadi pengerusi KITA Cawangan Pahang.



Ini pula Ishak Ghani calon Pas yang bertanding dalam DUN N11 Pulau Tawar yang juga tewas kepada calon BN.


Mungkin pembaca sudah dapat meneka siapa pemimpin utama sebuah parti baru itu bersama anak lelakinya yang berumur 14 tahun ditahan reman pada 22 Ogos lepas bagi membantu siasatan apabila anak perempuannya yang berumur 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki.

Diatas tadi petikan dari Sungai Rapat.

Dari laporan, bapa dan anak lelaki ditahan. 

Adakah bermakna bapa dan anak lelaki kendurikan mangsa anak perempuan tersebut ???

Sekarang siapa mangkuk haramjadah ini ???

Ikuti laporan theunspinners !!!

10:00 PM

Menurut pemberi maklumat kami, si tuduh ini telah ditangkap polis atas tuduhan merogol anak perempuan sendiri.

Ini ekoran laporan polis yang dibuat oleh seorang jururawat sebuah hospital daerah dan negeri lain pada minggu lepas setelah mangsa melahirkan anak. 

Si Mangsa telah ditangkap untuk siasatan.

Siapa orangnya? Hint-hint: Adik pula adalah calun PAS.

9:36 PM

Butiran pertuduhan belum diketahui habis tapi ianya melibatkan tuduhan sumbang mahram rupanya.

Sedikit yang diketahui adalah iya ada kaitan keluarga dengan bakal calun Pakatan Rakyat di tempat tertuduh. Siapa dia ...?

Sabar ....

9:19 PM

Dengar-dengar ada bekas calun PKR pada tahun 2008 ditangkap sumbang haram.

Apa itu sumbang haram? Hehehe ... kami pun kurang faham. 

Bila melibatkan Pakatn, khsusnya P"Gay"R, ini perkara biasa.

Adakah ianya sumbang mahram? 

Adakah iyanya zina haram yang luar biasa punya haram? 

Adakah iyanya hubungan seksual yang luar biasa dari zina biasa?

Dengarnya di Pahang. 

Orang Pahang .... Semuanya luarbiasa punya besar di Pahang. 

Luarbiasa atau besar atau kedua-duanya sekali? Hehehe ... butirnya akan dicari.

Sabar .... akan dikemaskini.

Begitulah petikan dari theunspinner.

Okeh, itu setakat laporan yang aku baca di unspinner tetapi apa yang paling menarik adalah komen dari blog berkenaan dari pembaca !!!


Orang Pahang ... says: 
August 28, 2012 10:38:00 PM GMT+08:00
Tertuduh ni mungkin adalah Muhammad Nor bin Jaafar, satu-satu calun PKR di Jerantut pada 2008. Ketika itu dia adalah calun PKR DUN Damak dan bekas Ketua Cabang PKR Jerantut.
Lepas pru 2008, dia ikut faction Zaid Ibrahim dan bersama keluar PKR. Kini Muhamamd Nur adalah Ketua Parti Pembangkang KITA Jerantut.
Dia juga adalah abang kepada Dr. Hamzah bin Jaafar yang dikatakan bakal jadi calun PAS bagi ahli Parlimen Jerantut.

Gua no komen la beb... Kita tunggu pendedahan pihak berkuasa sendiri !!!

Orang Jerantut tak mau komen ka ?!!

2 Responses to "Pemimpin Pembangkang-Haruan makan anak terdedah"

Helang Buana said...

orang jerantut lah yg buat pendedahan awal, sekarang dah hilang namanya

angawat said...

budak pompuan tu yg mengadu bapak dia rogol dia. tapi polis tahan sekali dgn anak laki dia utk ujian dna sahkan siapa ayah bayi tu. kemungkinan anak laki dia pun penah main dgn anak pompuan dia sendiri..

mmg keluarga tingtong la. kita tengok sperma mana yg menjadi, sperma si anak ke sibapak yg lagi kuat

Blog Archive