Sunday, May 06, 2012

Seks Ais Krim:Ramai Pemimpin PKR yakin-pelaku itu Azmin

Kenapa ramai sangat pemimpin PKR tidak mahu membela Azmin? Kenapa hanya Anwar dan Zuraida Kamruddin? kemudian MP PD yang sesat, tampil membela Timbalan Presiden PKR itu.  Mana Sam Ketot? mana yang lain?

Sebabnya hanya SATU-memang pendedahan itu diyakni ramai pemimpin PKR sebagai benar. Malah.mantan wakil Rakyat PKR-ZulKulim, mengakui bahawa gambar2 itu adalah gambar betul, kerana wakil rakyat itu mengesahkan, bahawa beliau tahu siapa pelakunya.

Walaupun adik Azmin-Ummi Hafilda mengakui 99.9% imej yang memaparkan seks ais krim seorang lelaki menyerupai Azmin dengan seorang wanita tidak dikenali dalam tandas dan ruang tamu sebuah rumah, adalah abang kandungnya, namun pengakuan itu, bagi penyokong PKR tidak boleh diterima, kerana Ummi bermusuh dengan abangnya seperti kucing dan anjing-pantang bertemu, pasti bercakaran.

Tetapi, mengapa sebahagian besar pemimpin PKR hanya berdiam diri, tiada yang sanggup mempertahankan Azmin? malah MB Selangor- Khalid Ibrahim hanya mampu berkata-no comments.
Satu perkembangan mutakhir, Anwar meminta Azmin berehat, dan perlu menumpukan masanya, bagi mencari helah, bagaimana menepis, pendedahan skandal seksnya. Dikhabarkan juga, bahawa sejak pendedahan imej-imej seks tersebut, Azmin direhatkan daripada menghadiri ceramah-ceramah politik anjuran Pakatan Rakyat.
Malah suara keadilan-lidah rasmi PKR menulis, Azmin perlu dihadapkan kepada Jawatan Kuasa Disiplin Parti, sebagai upaya, untuk merungkai skandal seks yang melanda Timbalan Presiden PKR itu.

No comments:

Blog Archive