Friday, May 04, 2012

Ais Krim Azmin: Mak Lampir kecewa pada Khalid Gagap


 Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR), Zuraida Kamaruddin yang juga wakil rakyat Ampang, mahukan agar Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim membela, Azmin Ali berhubung pendedahan skandal seks yang membabitkan Timbalan Presiden PKR itu.

Namun, harapan Zuarida itu meleset, apabila MB Selangor itu, tidak mahu terheret dalam kancah perilaku peribadi Wakil Rakyat Gombak itu.

Hari ini, Zuraida mengeluarkan kekecewaan terhadap Khalid, sambil berkata bahawa tindakan MB Selangor yang sambil lewanya berhubung penyiaran berita dan gambar yang mengaitkan pemimpin kanan parti itu melakukan aksi panas bersama seorang wanita memberi ruang kepada rakyat bahawa skandal tersebut adalah benar dan berlaku.


"Saya beranggapan respon Menteri Besar terhadap isu Azmin agak mengecewakan bagi pihak kami.

"Sebagai seorang pimpinan dan Menteri Besar yang dilantik oleh parti, beliau tidak boleh memberi jawapan seolah-olah mahu lepas tangan," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PKR, di sini,.


Beliau mengulas kenyataan Abdul Khalid pada sidang medianya Rabu lalu yang hanya menjawab 'no comment' apabila ditanya pemberita mengenai isu penyiaran gambar dan berita yang mengaitkan Mohamed Azmin bersamaseorang wanita.


Selasa lalu, beberapa laman blog menyiarkan siri gambar yang memaparkan aksi panas seorang lelaki mirip pemimpin pembangkang dengan wanita termasuk melakukan seks oral di dalam sebuah tandas.


Paling mengejutkan pendedahan blog papagomo.com yang menyiarkan gambarseorang lelaki menyerupai pemimpin parti pembangkang sedang menyelak baju seorang wanita di dalam sebuah tandas.


Gambar itu dipercayai sebahagian daripada sedutan rakaman aksi seks lelaki berkenaan bersama wanita misteri yang dirakam menggunakan kamera tersembunyi daripada bahagian atas tandas tersebut.


Bagaimanapun, Mohamed Azmin yang juga Ahli Parlimen Gombak segera menafikan beliau adalah lelaki dimaksudkan dan pada masa sama, menuduh Umno sebagai dalang dalam penyebaran gambar panas itu.

No comments:

Blog Archive