Tuesday, April 17, 2012

Hina Raja-Raja Melayu Azmin Ali dan Tian Chua berdolak dalik

Persoalan siapakah Dr Ramlan Kadir, seorang doktor yang bertugas semasa pertabalan SPB Agong yang ke-14, yang mendedahkan tingkah laku Azmin Ali, Tian Chua dan Khalid Samad, tidak penting. Perkara pokok di sini, adalah perbuatan dan tingkah laku para pemimpin Pakatan Rakyat itu seperti yang didedahkan, sungguh biadap.

Reaksi Azmin Ali apabila pendedahan itu disiarkan oleh beberapa lama WEB, beliau memutar isu, kononnya pendedahan itu didalangi Umno/BN untuk menyerang peribadinya.

Azmin mempersoalkan, mengapa seorang doktor boleh berada dalam balarong Seri? Pertikaian Azmin mengenai kehadiran doktor itu, menunjukkan, memang sah, bahawa beliau melakukan kelakuan tidak senonoh semasa pertabalan itu pada 14 April lalu.

Jika benarlah, pendedahan Dr Ramlan itu bertujuan untuk kepentingan Umno/BN, mengapa pula doktor itu memuji MP Kepong daripada DAP, Dr Tang Seng Giew? Mengapa doktor itu, hanya mendedahkan kelakuan tidak senonoh Azmin Ali, Tian Chua, Khalid Samad, dan Ketua Musilimah Pas? sedangkan ramai para pemimpin Pembangkang turut hadir sama semasa majlis pertabalan itu?

Pendedahan doktor itu, sebenarnya menjelaskan apa yang dilakukan oleh para pemimpin Pakatan Rakyat itu. Pendedahan itu, dengan jelas menunjukkan bahawa para pemimpin PR itu melakukan penghinaan terhadap raja-raja melayu, apabila setiap ucapan dan perbuatan mereka didedah satu persatu.

Menurut hemat AYT, mereka memang patutpun menghina raja-raja melayu, kerana apabila Pakatan Rakyat berjaya memerintah negara, maka kuasa raja-raja akan dimansuhkan, kerana mereka mengubah status negara ini, kepada negara REPUBLIK.

Anwar mahu jadi Presiden dan Azmin Ali sebagai Timbalan Presiden.

Kepada kaum melayu, fikir-fikirkanlah menyokong Pakatan Rakyat, gabungan tiga parti itu akan menghapus kewiraan melayu di bumi melayu.

No comments:

Blog Archive