Latest News

Bantah Duduk-anjuran Bersih3.0- langgar saja jika ganggu lalu lintas

Muka2 Pencacai Pembangkang
Penganjur Bersih3.0 terdiri dari muka2 yang sama (penganjur Bersih2.0). Jika pada Bersih2.0 mereka berjalan kaki, menyorok dalam hospital, kompleks beli belah dan bangun2 di sekitar Kuala Lumpur, kali ini dengan slogan DUDUK BANTAH yang akan diadakan di Dataran Merdeka pada 28 April jam 2 petang.

Seharusnya dari awal2 lagi kerajaan jangan terpengaruh dengan tuntutan mereka, kerana walaupun semua tuntutan itu dipenuhi, mereka akan tetap membantah.

Agenda mereka jelas yakni merampas kuasa secara haram dengan mengambil contoh apa yang berlaku di negara2 arab (arab spring).

Mereka tahu, melalui pilihanraya, mereka tidak akan menang, kerana pengikut dan penyokong mereka hanya minoriti.

Disebabkan hakikat itu, maka mereka bertindak melalui provokasi agar supaya pihak keselamatan bertindak.

Lihat sahaja semasa Bersih2.0, orang yang mati bukan disebabkan tindakan pasukan keselamtan- dihebohkan kematian orang itu (kini inkuesnya didengar oleh mahkamah) disebabkan oleh tindakan polis.

Pada Bersih2.0 juga, ramai para pelakon pembangkang... berlakon konon tercedera dengan teruk, namun hakikatnya semua itu adalah lakonan. Tujuan mereka itu tidak lain adalah tindakan provokasi, agar suapaya penyokong mereka bertindak ganas. Mereka mahu agar ramai yang terkorban, agar supaya berlaku campurtangan pihak luar, seperti mana berlaku di Mesir dan Libya.

Jika kali ini, aksi mereka menggangu lalu lintas, maka para pengguna jalanraya, tidak perlu mengelak, langgar sahaja, agar mereka itu mati katak. Kalau lah si tua bangga yang tidak mengenang budi itu berada di tengah jalan raya, tibai je... jangan bagi peluang... kerana sebenarnya... itu yang dia mahu.

Kerajaan jangan berlembut sangat dengan orang2 ini... kerana bagi mereka.. dapat betis nak paha pula... bayangkan selama enam bulan PSC parlimen berkerja kerana menerima tuntutan Bersih2.0, kemudian selepas laporan itu... nak mereka politikkan pula... nak anjur Bersih3.0 pula.

Berapa wang rakyat habis kerana PSC penambahbaikan SPR dihabiskan...

0 Response to "Bantah Duduk-anjuran Bersih3.0- langgar saja jika ganggu lalu lintas"

Blog Archive