Monday, June 27, 2011

Siapa rakam video seks Anwar itu?

Walaupun Trio Datuk T telahpun dijatuhi hukuman, namun persoalan kini masih misteri,siapa yang merakam video yang memaparkan Anwar itu? Yang jelas bukan Eskay, kerana Eskay hanya terjumpa rakaman itu, semasa kembali ke bilik itu untuk mencari jam omega Anwar yang tertinggal.

Rahim dan Shuib tiada kena mengena dengan rakaman itu, kerana mereka hanya membantu mendedahkannya.

Siapa yang merakam? sudah tentu pelaku itu mempunyai akses mengenai pergerakan Anwar. Mungkin saja, pekerja atau pemilik tempat itu atau ada orang lain yang mempunyai kepentingan pada Anwar.

Kalaulah BN yang terlibat, sudah tentu tidak akan menunggu Eskay, pasti BN gunakan penguatkuasa agama, untuk menangkap Anwar secara bulat-bulat. Kerana lokasi berada di Wilayah JAWI, pasti pencegah maksiat JAWI telah lama menangkap Anwar semasa sedang mengadakan aksi.

AYT teringat kata Lee Kuan Yew.. Apabila Anwar touch down sahaja ke Singapura, pasti spy dan hidden camera mengekorinya. Sebenarnya Anwar telah lama terperangkap oleh spy negara jiran itu.

Bagi Singapura, negara itu paling suka jika Anwar menjadi perdana Menteri. Jika Anwar menjadi Perdana Menteri, masalah ruang udara, air dan pasir akan mudah diselesaikan. Sebabnya, negara itu mempunyai maklumat aktiviti moral Anwar. Dengan menggunakan semua maklumat itu, maka mudahlah bagi negara itu, memeras ugutnya.

Berbalik kepada persoalan-siapa yang merakam video seks Anwar itu? Jika perakam itu melibatkan agen asing, berapa banyak kah maklmuat mengenai Anwar sudah berada dalam simpanan agen asing itu?

Apa kah rakaman yang dijumpai Eskay itu hanya sebahagian kecil daripada maklumat mengenai moral Anwar yang berada ditangan agen asing?

No comments:

Blog Archive