Wednesday, May 04, 2011

Video seks Anwar: Menunggu Wan Azizah atau Saiful sahkan ANUnya Anwar

Setakat ini Wan Azizah masih membisu. Tidak sama apabila klip video seks part 1, isteri Anwar itu menafikan bahawa lelaki dalam klip video seks tersebut bukan suaminya.

Selepas rakaman video seks 21 minit tersebut dimuat turun di Youtube dan telah menjadi bahan siaran berbagai media, termasuk blog mahupun TV, hingga kini belum ada komen atau ulasan daripada Wan Azizah yang juga presiden PKR itu.

Eskay yang mendedahkan video seks tersebut pada 21 Mac lalu, telahpun bersumpah laknat; dan kini bersedia pula menjalankan ujian poligraf.

Eskay dalam pendedahannya dan sumpahnya, berkata bahawa dua orang lelaki dalam rakaman video tersebut adalah dirinya dan Anwar. Tambah Eskay lagi, lelaki yang melakukan seks dengan wanita cina tersebut adalah Anwar.

Bagi sesiapa yang menonton video tersebut, pasti melihat rakaman wajah eskay dan Anwar. Rupanya mereka berkongsi kamar melakukan adegan terkutuk tersebut. Dalam rakaman tersebut juga, jelas Anwar memberikan tisu kepada seseorang-pastinya Eskay.

Dalam satu babak dalam rakaman tersebut-terlihat dengan jelas betapa besarnya ANUnya Anwar-hanya Wan Azizah yang boleh mengesahkannya atau barangkali Saiful?

No comments:

Blog Archive