Saturday, April 30, 2011

Video seks Anwar: Tertekan kah Anwar?

Anwar tidak merasa kesal malah seronok apabila video seks beliau terdedah. Malah pendedahan tersebut adalah paksi beliau menuduh berbagai pihak terutama DS Najib-Rosmah-BN dan UMNO. Menurut Anwar pendedahan video seks tersebut adalah alat untuk menjatuhkannya.

Selain itu-Anwar juga menuduh media arus perdana terutama Utusan, Berita Harian dan TV3 merupakan alat Umno dan BN untuk mengaibkannya.

Rakaman video seks yang memakan masa 21 minit tersebut telah didedahkan pada wartawan terpilih di Hotel Carcosa Sri Negera Ibu Negara pada 21 Mac 2011 lalu.

Semalam 29 April 2011-Datuk Eskay salah seorang Datuk T yang mendedahkan video tersebut telah bersumpah laknat-bahawa Pada 21 Februari 2011 semasa rakaman video tersebut dibuat-Eskay bersama Anwar, dan lelaki yang melakukan seks dengan wanita muda dalam video tersebut adalah Anwar.

Yang peliknya-walaupun pendedahan video seks telah terbongkar dan pelaku lelaki tersebut adalah Anwar sepertimana sumpah laknat Datuk Eskay-Anwar hingga kini belumpun mengaku bahawa lelaki pelaku dalam video tersebut adalah dirinya.

Sesiapa yang biasa melihat wajah Anwar-adalah pasti akan berkata-bahawa lelaki dalam video tersebut adalah Anwar.

Pada 5 April lalu-apabila klip video pertama muncul di Youtube-Wan Azizah Wan Ismail isteri kepada Anwar yang juga presdien PKR menafikan bahawa lelaki tersebut adalah suaminya. Namun kemunculan klip video ke dua, dan kemunculan rakaman video penuh sepanjang 21 minit tersebut di Youtube-hingga kini Wan Azizah atau anaknya Nurul Izzah belum membuat penafian mengenai lelaki dalam video seks tersebut.

No comments:

Blog Archive