Saturday, April 30, 2011

Masjid AMRU-Sentul: Tempat melampias amrah AMK Keadilan

Sebelum sumpah laknat-Trio Datuk T terpaksa menggunakan baju kalis peluru. Majlis sumpah laknat yang sepatutnya diadakan sejurus selepas sembayang jumaat, tertangguh sehingga jam 4.15, apabila gerombolan penyokong Pakatan yang diketuai oleh Ketua AMK Keadilan-Sham Ketot menyerbu masjid tersebut dan mengadakan kekecohan.

Masjid adalah tempat beribadah-bukan tempat melampiaskan nafsu amarah apatah berdemnostrasi.

Nampaknya penyokong Anwar tidak lagi memilih tempat-asalkan matalamat mereka tercapai.

Semalam terjadi kekecohan di Masjid Amru Sentul-kerana gerombolan penyokong Pakatan hadir di situ untuk menghalang upacara sumpah laknat oleh trio Datuk T yang disempurnakan oleh Datuk Eskay Abdullah.

Eskay bersumpah dengan menggunakan nama Allah dan memegang kita suci Al-Quraan bahawa lelaki dalam video seks yang dirakam pada 21 Februrai lalu adalah Anwar. Eskay juga bersumpah bahawa dirinya bersama-sama Anwar semasa Anwar melakukan seks bersama wanita muda cina.

Dalam rakaman video seks yang dimuat turun melalui laman Youtube- Anwar memulakan aksi seks tersebut dengan meminta wanita muda tersebut menanggalkan pakaian dan menggantikannya dengan tuala. Selepas itu Anwar memeluk wanita itu sebelum bermula aksi ranjang. Wanita itu memula dengan blowjob. Wanita itu ada sektika terpaksa ke bilik air-kerana terasa muntah semasa melakukan blowjob.

Selepas blowjob- wanita itu memalitkan pelicin pada varginanya sebelum memasukkan zakar Anwar dalam varginnya. Ada satu minit wanita itu menunggang Anwar, sebelum Anwar berada di atas, sehinggalah adegan tersebut seleasai-kerana Anwar mengalami enjuklasi pra-matang. Adegan itu sepanjang 5 minit.

Rakaman video seks selama 21 minit yang membabitkan Anwar telah didedah oleh Datuk T pada 21 Mac lalu. Pada 22 Mac Anwar melaporkan video seks tersebut kepada Polis. Polis telah menubuhkan pasukan khas menyiasat video seks tersebut dibawah seksyen 292 CPC.

Kini, selepas video seks tersebut terdedah kepada umum-Anwar mendakwa semua itu adalah konspirasi DS Najib-Rosmah-BN untuk menjatuhkannya.

Anwar dengan tegas mengatakan bahawa walaupun adanya pendedahan salahlaku moralnya tersebut diketahui rakyat-beliau tidak akan berundur daripada arena politik.

Para pemimpin Pakatan termasuk daripada Pas berkata-kelakuan sumbang Anwar itu adalah masalah peribadinya-tiada kaitan dengan Pakatan Rakyat. Malah Mat Sabu mengatakan Pas akan senantiasa bersama Pakatan Rakyat.

No comments:

Blog Archive