Monday, March 22, 2010

Anwar Minta Orang London Gugurkan Sodomy II-nya

Anwar menghadapi tuduhan meliwat Mohd Saiful Bukhari, 25, di Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara jam 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008. Anwar dituduh dibawah seksyen 377B dan sabit keslahan boleh dihukum 20 tahun penjara dan sebatan.

Tuduhan ini lah yang dijaja Anwar hingga ke London. Di dalam negara, simpati rakyat terhadap sodomy II sungguh kurang, perkara ini terbukti dengan kehadiran simpatsian Anwar semasa perbicaraan yang bermula pada 3 Februari lalu.

Anwar melalui roadshownya yang dikenal dengan 360 magnate tidak mendapat sambutan sepertimana yang diharapkan oleh perancang utamanya Tian Chua.

Ceramah-ceramah Tian Chua dan Saifuddin Nasution dan juga Anwar sendiri untuk meminta simpati daripada rakyat negara ini tidak mendapat sambutan rakyat partisan, yang hadir hanya hard-core supporter Anwar.

Pada 15 Mac lalu Anwar terpaksa bergegas ke London untuk meminta bantuan orang London seperti Jeremy Corbyn agar sodomy II Anwar digugurkan.

Sebelum ini Anwar meminta bantuan daripada 50 ahli parlimen Australia yang diketuai oleh pejuang hubungan sejenis dan yahudi

No comments:

Blog Archive