Sunday, July 26, 2009

Kematian Teoh Beng Hock ala Mafia

Kalau ada kebenaran maklumat yang ada dalam t4tbh.blogspot.com,maka kematian TBH ini seperti ala mafia. TBH dibunuh kerana maklumat dan bukti yang dia ketahui, bukan kerana TBH itu sebagai SU exco DAP kerajaan Pakatan Selangor.

Dalam filem-filem mafia, aku janji taat setia antara jalinan anggota mafia adalah kunci menjadi rangkaian mereka, akan tetapi sesiapa yang tidak taat kepada aku janji itu, jawapannya hanya MATI.

Apakah melalui inkuies jawapan-jawapan kematian TBH akan terungkai?, Dalam filem mafia,biasanya persoalan-persoalan penyebab kematian terlalu sukar dirungkai,sehinggalah filem itu tamat.

Di Amerika dengan teknologi yang canggih serta teknik mencari bukti yang juga canggih, penyebab kematian John FK, hingga kini masih misteri.

Apakah PDRM mampu merungkai kematian TBH?, apakah kebenarannya dapat diterima oleh mereka yang mempolitikkan kematian TBH ini? ataukah fakta yang ditemui kelak, akan menemukan hanya kambing hitam, sehingga kambing yang berwarna hitam, yang sebenarnya,tidak tahu apa-apa menjadi mangsa? Kita tunggu cerita-cerita mengenainya.

No comments:

Blog Archive