Friday, April 23, 2010

PKR Main Kotor Sudah: Parti Itu Amat Terdesak: Kain Rentang Palsu Mula Dipasang

Dengan tinggal hanya satu hari saja lagi untuk berkempen pada pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor, parti pembangkang nampaknya terdesak apabila mendakwa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak akan menyertai Debat Perdana di Kuala Kubu Bharu pada Sabtu.

Beberapa kain rentang dipasang di sekitar pekan itu yang menjemput orang ramai menghadiri Debat Perdana di antara Najib dan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim di Stadium Kuala Kubu Baru pukul 9 malam.

Ia menyatakan isu berkenaan Apco, Israel dan Keselamatan Negara akan dibincangkan pada debat itu.

Hebahan media mengenai program kempen calon Parti Keadilan Rakyat Datuk Zaid Ibrahim pula menunjukkan Anwar, Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Aziz Nik Mat dan Zaid akan hadir pada ceramah di situ.

Bagaimanapun, seorang pegawai Pejabat Perdana Menteri ketika dihubungi menafikan Najib akan menyertai majlis debat itu.

Sebaliknya, Najib yang turun padang hari ini dan esok untuk membantu calon Barisan Nasional P. Kamalanathan pada pilihan raya kecil itu, akan menghadiri Grand Finale 1Malaysia di Taman Bunga Raya, Bukit Beruntung di sini pada masa yang sama.

Program Najib di Hulu Selangor bermula dengan Sarapan 1Malaysia di Padang Kampung Gumut Tambahan, Kalumpang pada 9 pagi, diikuti tinjauan mesra di Kampung Baru Cina di Kuala Kubu Baru (10.45 pagi), Kampung Baru Rasa, Kampung Bukit Rasa, Kampung Baru Kalumpang dan Hulu Bernam.

No comments:

Blog Archive