Latest News

Pelik: Keputusan Sodomi II Tidak Kunjung Tiba

AYT sudah terlupa, tarikh bila sodomi II berakhir. Seingat AYT, Mahkamah Persekutuan menangguhkan hanya sekejap, rupanya berlarutan.

Rupanya kalau orang berpengaruh, bukan sahaja keputusan boleh dilambatkan, malah boleh ditangguh-tangguh.

Sepatutnya kes sodomi II, berkepentingan awam, perlu disegerakan.

7 Responses to "Pelik: Keputusan Sodomi II Tidak Kunjung Tiba"

Anonymous said...

Nanti Najib kata bangang lagi baru korang tau... Biasalah... Najib dengan Anwar lebih kurang je perangai. Anwar buat Reformasi, Najib buat Tranformasi... Anwar nak hapuskan ISA, Najib secepat kilat hapuskan ISA. Anwar nak hapuskan Akta Hasutan, kelam kabut juga Najib nak hapuskan Akta Hasutan. Nasib baik akar umbi rakyat maki hamun, kalau tidak hapus jugalah Akta Hasutan. Anwar jadi barua Amerika, Najib pun lebih lagi jadi barua Amerika, siap berselfie. Agaknya kalau Anwar murtad? Najib pun ikut murtad, tak gitu? Hehehehe... Jangan mare ye.. Kalau mare Najib kata bangang...

Anonymous said...

Ini tahap bangang haramjadah kepala butuh......paling sial bila melibatkan vvip....masa kes berjalan berpuluh puluh penangguhan dah abis kes pun sama ...lshi lama ditangguh lagi bsnyak tanggapan negatif pada kerajaan....bangang tahap cipan....

Anonymous said...

Anon 08:12 memang best komen anda.

hah! said...

Dulu kes ni asyik tangguh saja.....apa salahnya keputusan pun tangguh juga......he!he!

Anonymous said...

Tangguh keputusan sebab depa takut n
mcm mcm benda yang akan jadi kepada negara
Depa berpengaruh seantero dunia
Biarlah aman

Anonymous said...

Inilah akibatnya bila kerajaan pondan memerintah.... mahkamah jadi pondan, Hakim jadi bapuk... menteri KDN jadi sotong... Hanya kena sikit ancaman dari si budak bodoh dalam PKR kata nak buat demo, terus suspend keputusan mahkamah....

Anonymous said...

Setuju dengan kenyataan karib tuah tu untuk bloger2 pro UMNO. Kes liwat 2 ni memang pelik, ditangguhkan dengan begitu lama, seolah olah 5 hakim tersebut bukan hakim yang profesional. Adakah hakim hakim itu bakal 'dibeli'? Sepatutnya bloger2 yang takut dikata bangang dah lama menguar uarkan kes ini...kenapa ditangguhkan begitu lama, sukar sangat kah hakim hakim nak buat keputusan? Atau ada pihak ketiga yang menghalang daripada keputusan di keluarkan. PELIK sungguh mahkamah kat Malaysia ini, dari hakim, peguam dan juga pihak berkuasa...siapa sebenarnya yang BERKUASA sebenarnya di Malaysia ni?

Blog Archive