Friday, October 31, 2014

Sodomi II: Hubungan Seksual Antara Anwar dan Saiful Telah Kerap: Shafee

"Anwar memancutkan airmaninya ke dubur saya SEPERTI BIASA" Dengan pengakuan itu, bermakna hubungan seksual antara Anwar dan mangsa bukan hanya pada 26 Jun 2008; akan tetapi sudah kerap berlaku.

Tan Sri Muhammad Shafee berhujah, mangsa pernah di bawa oleh tertuduh melawat Singapura, Hongkong, dengan elaun yang lumayan tinggi. 

Hubungan intim antara terdakwa dan mangsa, semacam special, atas sebab mangsa pernah menerima sut berjenama Brioni, buatan Itali, yang harganya puluhan ribu. Pemberian hadiah semahal itu, menunjukkan, bahawa mangsa tersangat istimewa kepada tertuduh. Selain itu, mangsa mempunyai bilik khas di Pejabat tertuduh berbanding kakitangan lain, sedangkan tugas mangsa hanya menghidang teh dan kopi.

Terlihat bagimana tertuduh mempunyai pengaruh yang dominan terhadap mangsa, apabila pada hari kejadian, selepas berbincang jadual kerja, tertuduh mengajak mangsa melakukan seks dengan perkataan "Can I F..k U today?" dengan pertanyaan seperti itu, menunjukkan bahawa hubungan seksual antara mangsa dan tertuduh sudah kerap berlaku.

2 comments:

Anonymous said...

Tapi yg peliknya walau pon bukti dah dibentang didepan mata....tp penyokong anwar masih percaya pd cerita dongeng anwar...

Patutlah Allah swt x berkompromi dlm menghukum pelilaku peliwat ni....

Allah swt terbalikkan kaum lut sebagai peringatan kpd manusia beribu thn....

Anonymous said...

Nwar ada ramai pencacai dan anjing yang perlukan Anwar untuk survival dan kekayaan. Jadi puak ini lah bermati-matian yang nak pastikan Nwar nasih berkuasa. Puak ini yang berteruskan mengapi-apikan sokongan Nwar dan guna apa shja ruang dan wang untuk matlamat ini. Bila Nwar masuk jail...gologam ini akan mampus....Jijah oun akan jadi full-time nenek. Nurul akan jadi janda full-time......

Blog Archive