Latest News

Kontrak Pelekat Kastam RM77 Juta- Hishamuddin Diminta Jelaskan

AHLI PARLIMEN DAP Tony Pua, mempersoalkan mengapa Syarikat Lembah Sari Sdn .Bhd yang dikuasai sepenuhnya oleh adik kepada Menteri Pertahanan, Datuk Seri Hishamuddin Hussien mendapat kontrak sebanyak RM77 juta mencetak pelekat kastam pada rokok dan arak selama 5 tahun bermula tahun 2014-2019.

Pua mempersoalkan, apa kah hanya syarikat itu sahaja mempunyai kepakaran? atau sebut harga yang diberikan syarikat itu merupakan yang terendah? sedangkan cara pemberian kontrak itu adalah secara rundingan terus.

MP Petaling Jaya itu memberi kenyataan demikian di Dewan Rakyat pada Rabu.

5 Responses to "Kontrak Pelekat Kastam RM77 Juta- Hishamuddin Diminta Jelaskan"

gabenor johor said...

Sebab dia orang melayu dan orang melayu x dpt lesen jual arak laa..bodohnya DAPig

Anonymous said...

Jawab je, org dh tanya. Kalau diam maknanya ada buat salah guna kuasa. Camane abe hisham, ada jawapan tak?

Anonymous said...

Biarlah , teman gembira kalau melayu dapat projek tapi jangan kilang cina juga buat sticker dah ler .

Anonymous said...

Woo.... kalo cina dpt kontrak tu adill....

Kalo mlayu dpt x adilll.... walo melalui tender terbuka...

Kepala bapak ko tony....babi punya cina....

raismazzadam said...

Kan elok nilai kontrak ni di berikan kepada beberapa syarikat BUMIPUTRA....jgn la makan sorang...ingat awak tu MENTERI...ikut jalan betul pun rakyat tetap akan rasa TAK BETUL...
JGN DS HISHAM jawab tak tahu sudah....nmpk sgt MENIPU RAKYAT TU...jelaskan je la...klu salah kita betulkan...OK BYE.

Blog Archive