Latest News

Kemelut MB Selangor: Anwar Ketawa Besar Kerana Flip Flop Pas

SUDAH TAHU bahawa ramai Pemimpin Pas akan ikut telunjuk Anwar dan Lim Guan Eng, mengapa Presiden, Mursidul Am, Majlis Syura dan Ulamak parti itu menyokong Khalid dikekalkan sebagai Menteri Besar? Hadi sudah maklum, bahawa beliau tiada suara lagi dalam Jawatankuasa pusat parti itu; mengapa melakukan tindakan menyokong Khalid!!!. Sokongan Pas itu, bukan sahaja Khalid terperangkap malah Sultan Selangor juga.

Rakyat negara ini, perlu menilai benar-benar pendirian parti Pas, kerana parti itu adalah sebuah parti yang benar-benar tiada pendirian bagaikan lalang ditiup angin disitulah arahnya. Kerbau dipegang pada talinya, manusia dipegang pada kata-katanya. 

Khalid perlu meramu semua keadaan ini untuk dipersembahkan kepada Baginda Sultan Selangor, kerana seolah-olah baginda dipermainkan oleh Pas. Khalid boleh merapak sembah kepada Sultan, jika Pas tidak membuat pendirian awal sepertimana berlaku sebelum 11 ogos, maka kemungkinan sembah khalid akan berlainan. Disebabkan keputusan flip plop Pas, maka Tuanku Sultan diheret sama dalam kemelut politik Selangor.

Berasaskan kepada keadaan ini, maka ada lebih sesuai jika Khalid mohon perkenaaan Sultan untuk membubarkan DUN Selangor untuk rakyat Selangor memberi keputusan, parti mana mereka mahu memerintah Selangor.

17 Responses to "Kemelut MB Selangor: Anwar Ketawa Besar Kerana Flip Flop Pas"

Anonymous said...

Bukan flip flop tapi Ulamak Pas yg sudah tewas dlm parti mereka sendiri.Itulah padahnya keran membela peliwat ,ini adalah satu penghinaan yg sangat dahsyat utk para ulamak tersebut .

Anonymous said...

Bila anwar ketawa, pas akan ikut ketawa. Anwar kata flip flop dan bodoh. Pas kat ye...ye. Sambil ketawa berdekah2. Kesian parti sewel ni. Apa tujuan wujudpun tak tau. Nk kongsi jalankan kerja dajal huru harakan umat islam kot...

Anonymous said...

Mat sabu 121 bukan ulamak..tpi ULAR DALAM SEMAK..semak celah Normah skandal dia dulu la ni bini dia..hoho hohoho

Anonymous said...

x payah susah hati sgt...Allah saja yg boleh bukakkn hati2 mereka yag buta tu..pelik tp benar..bkn diorg xtau siapa anwar tu...tp dok sokong jugak...kita ni bole pulak dituduh kafirun..si nuar tun terang2 dajjal..liberal..songsang..sokong yahudi..peliwat..dan byk lg..tp yelah nk bt cmne...mereka pon 2 x 5 kann

Anonymous said...

Birds of the same feathers flock together...

Anonymous said...

Birds of the same feathers flock together...

Anonymous said...

Birds of the same feathers flock together...

Anonymous said...

Relex la...kallid ada satu peluru lagi ...bubar dun selangor kuasa mutlak mb..hak mb...jom pilihanraya ...kali ini melayu kena bijak undi..melayu pas yg sempati dng tok guru dan hadi serta pengundi melayu atas pagar dan melayu umno kena bijak undi...pastikan tiada undi pada calon pkr ....melayu kena bijak undi untuk calon yang mempertahankan..islam melayu dan sultan...undi dng bijaksana bukan emosi...yg penting ajar parti pkr dan hancurkan pkr....jom undi

Anonymous said...

Minta maaf bro! Ikut undang2 Tubuh, DYMM perlu diberi pilihan dulu untuk bubarkan DUN atau tidak, jika tidak barulah TSKI dikehendaki meletakkan jawatannya. Tuanku titah dah tunggu hingga dia balik pada 27 Ogos. TSKI kenalah tunggu dulu. Yaang lain tunggulah juga. Bukan begitu? Sementara tu duduk diam2 dan jangan meroyan.

Anonymous said...

Ini semua wayang PR .Jalan cerita dan skripnya telah diolah begitu sempurna terutama dgn pengalaman idealogi yg ada pada DAP.Terpegun semua menontonnya. Seperti menonton cerita yg diimport dari India.Endingnya nanti TSKI menghadap Sultan dan dgn skrip yg lebih mempersonakan menyatakan kepada Sultan akur dgn keputusan dan ketetapan PR.Pembangkang Selangor jgn mimpilah ada pembubaran DUN.Klu ada pun belum tentu kau org bolih menang.Selasaikanlah masalah dalaman kau org.Sendiri mahu ingatlah.....Ini tak mustahil bolih jadi.Slot dari PAS dah selesai tunggu jelah penutupnya.....

Anonymous said...

Di mana ada Anwar disitulah ada huru hara...kini rasakan PAS...korang tengok dalam parti dia sendiri pun dia boeh mainkan...setakat balaci...standard kena lelong saja la....see cakap Dato Seri hadi pun dah kena lelong.

Anonymous said...

Ku pohon kepada semua rakyat jati selangor pastikan selangor ni tidak akan di perintah oleh orang luar ,Hanya rakyat jati selangor sahaja yg tahu apa yg di perlukan oleh selangor

Anonymous said...

PAS sekarang dah macam HAM PAS ,dah macam lembu di cucuk hidung ,tak de pendirian yg tetap,kalau dulu boleh berkeras dengan BN ,tapi sekarang dengan DAP dan PKR angguk je , kalau mcm ni lebih baik PAS dibubarkan ,masuk jelah DAP atau PKR ,pasal PAS dah takde pendirian yg tetap

Anonymous said...

PAS sekarang dah jadi parti PARTI ANGGUK SAJA, ramai lah ahli PAS akan memberontak dalam diam , tak percaya kita tunggu dan lihat

Anonymous said...

namanya pon pas memanglah parti anggok saja macam tin karat bunyi tak kuat akan berderai tak lama lagi cat dap yang buat dia tegak berdiri

Anonymous said...

Sudah jelas lagi terang bak bulan penuh (seperti lambang) pas tolak kepimpinan ulamak dan perlembagaan parti. Apa nak jadi cakap x serupa bikin ? (Iza wa`ada akhlafa, waiza kallama kazaba, waiza uktimina akhlafa)

Anonymous said...

Sudah jelas lagi terang bak bulan penuh (seperti lambang) pas tolak kepimpinan ulamak dan perlembagaan parti. Apa nak jadi cakap x serupa bikin ? (Iza wa`ada akhlafa, waiza kallama kazaba, waiza uktimina akhlafa)

Blog Archive