Latest News

Seorang Banduan Nak Jatuhkan Kerajaan

Konon nak tolak GST. Sebenarnya, helah untuk berhimpun. Tak jemu-jemu penyokong banduan berhimpun; tapi peserta yang itu-itu juga. Tak kan lah penyokong yang itu-itu juga nak gulingkan kerajaan, bagaimana kami yang tidak setuju? Tak kan berdiam diri? Kalau penyokong banduan berani, bertindak, kami lagi berani. Atas sebab penyokong banduan, hanya remeh, aahh biarkan sajalah, lagipun sejak 2007, mereka buat, tak ada hasil pun. Biarlah mereka melolong melalak, habis suara, berhenti lah tu.

14 Responses to "Seorang Banduan Nak Jatuhkan Kerajaan"

Anonymous said...

Anwar dah jd PM ke?.....naper le dorang ni bodoh sgt trhasut dek mangkuk ayun sorang ni...

Anonymous said...

Kami mendoakan agar YAA Hakim Mahkamh Persekutuan mempertimbankan perkara2 berikut diambil kira bila mempertimbangkan hukuman yg patut dikenakan pd Anwar kelak.1.Anwar ade rekod jenayah. 2. Anwar dah jadi MP beberapa tahun 3.Anwar pernah memegang jawatan tertinggi iaitu TPM.4.Sepatutnye jadi pemimpin Islam contoh.Lepas tu TEPUK DADA TANYA SELERA.

Anonymous said...

Pemimpin2 yg masuk Penjara semua jadi Presiden dan PM yg hebat2 cam Nehru , Nelson Mandela dsbnya.

Anonymous said...

Yang nak masuk penjara ni bukan pemimpin tapi peliwat!

Anonymous said...

Nehru dan Madela bukan kaki hentam belakang dan depan dan bukan penjenayah dan bukan Penzinah.

Anonymous said...

bilalaa Tuhanku .. Kau hendak hantar bala tenteraMu menghentam golongan-golongan pengkhianat negara ni dan golongan-golongan munafik ini.

Anonymous said...

Cepatlah masuk penjara. Aman sikit Tanah Melayu, Sabah dan Sarawak.

Anonymous said...

Anwar dah jadi PM harini,

PELIWAT MALAYSIA
PENGKHIANAT MALAYSIA
PENIPU MALAYSIA

Anonymous said...

Tiada satu pun pemimpin Islam dalam dunia ni boleh tandingi kehebatan DSAI.

Pukul 11 pagi dia henjut nonok Chinadoll, pukul 4:30 ptg hari sama dia siap imamkan macai sembayang asar.

Pemimpin UMNO boleh buat cam tu?

Anonymous said...

Mana boleh kata nonok chinadoll , nanti orang yg baca boleh terangsang, ehemm....Aku balik rumah Jap, ada hal sikit.

Anonymous said...

dah banyak pun yg terangsang, kalau tak tak kan ikut berdemo sana sini, semua tu mengidamkan yang bengkok tu ..... he ... he ...he ...., tak kira anak dara, anak teruna, janda ..... bini orang lagi banyak yang terangsang .... laki dia dgn rela hati bagi kat nuar ......

Anonymous said...

Dia ni peliwat ikut cakap Mamak Kutia Haramjadah Laknatullah, kau semua pakai mulut, mata, telinga, punggung si mamak barua itu ke?? walaupun dianugerahkan dengan badan yg sempurna masih nak kongsi ideology SyaiTun Mamak Barua SyaiTun Dajjal Tongkang.

Anonymous said...

Mamak Kuti Barua itu nak curi bab itu kenalah hantar penentang dia ke dalam penjara. Sibedebah anak haram Madir ini.Dalam Inggeris dia ni Bastard of all Times.

Anonymous said...

Mamak kuti kepala hotak kau...dh terang lagi bersuluh kaki zina dn meliwat, org mcm tuh kau nk jdkan PM?? banggang...sedar lah sikit setiap kejadian nie ada hikmahnya kenapa si peliwat tuh ALLAH tk benar kan dia jd PM smpai skg...

Blog Archive