Saturday, March 29, 2014

MH370: Mana Imej Satellite Amerika?

Mana imej satellite Amerika berkaitan MH370? Negara kuasa itu hanya menghantar 2 pesawat Poseidon maritime reconnaissance aircraft ke Lautan Hindi bersama underwater drone dan Towed Pinger Locator, yang direka khas mengesan kotak hitam.

Telah masuk 22 hari, belum pernah kedengaran, maklumat yang boleh digunapakai daripada Amerika untuk mengesan pesawat malang MH370.

Pesawat pengintip canggih Poseidon juga gagal memberikan apa-apa maklumat, yang boleh dikongsi, tidak tahu lah pula, bahawa maklumat yang diberikan diklasifikasikan sebagai rahsia.

1 comment:

Anonymous said...

Betul tu AYT! Heran betul - TAK logik!

Dan si rejim Australia dan si media-media besar Barat-ZIONIS DAJAL pun si PENIPU besar, asyik pun nak mengalih perhatian sejauh-jauhnya dr. BUKTI di Diego GarCIA; ubah arah pencarian kat tpt. lain pula, kononnya pilot pandu lebih laju dr. biasa!

Yg. herannya kenapa MAS tak dikesan dr. awal, oleh satellite spy-kongsi Australia/CIA di Pine Gap and Jindalee di Australia, mahupun pengkalan US di Diego GarCIA, walaupun CIA dah yakin MAS melintasi atau terhempas di Lautan Hindi sebelum ini - lihat di http://www.nst.com.my/nation/general/could-vital-info-be-down-under-1.520539, Could vital info be Down Under?, By HARIS HUSSAIN AND FARRAH NAZ KARIM, 19 March 2014)! Disyaki cebisan pesawat kalau jumpa, dibawa dr. Diego Garcia spt. yg. telah diramalkan Cabal Times dlm 'poll' dan artikelnya, dr. awal lagi!

Dan technology paling canggih Satellite system kat Diego GarCIA itu apa hal - sedgkan pengkalan tentera ini adalah dikongsi US-Britain-Israel! Lihat di http://en.wikipedia.org/wiki/British_Indian_Ocean_Territory:

British Indian Ocean Territory
Due to its geographic location in proximity to the equator with unobstructed views to the horizon, Diego Garcia has access to a relatively large number of geosynchronous satellites over the Indian and eastern Atlantic Oceans, and the island is home to Diego Garcia Station (DGS), a remote tracking station making up part of the Air Force Satellite Control Network….. (Read further)

Kecanggihan Pengkalan Diego GarCIA ini, serta perkongsian bersama Israel dgn senjata Nuklear mereka, juga didedahkan dgn. BERNAS di -http://www.sovereignindependentuk.co.uk/2014/03/28/latest-posts-role-of-israel-and-soros-exposed-by-mh370-twin-jet-in-tel-aviv-top-10-veterans-stories-in-todays-news-march-26-2014-adl-deceit-sinks-judgeship-t/ ,
Role of Israel and Soros Exposed by MH370 Twin Jet in Tel Aviv, By Yoichi Shimatsu, March 26, 2014 !

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Blog Archive