Saturday, April 07, 2012

Biarkan mereka yang kemaruk berhimpun @ orang2 gila itu untuk berhimpun

Sifat manusia kalau keinginan dibendung, maka akan bertindak balas; apatah lagi, keinginan yang bercorak gengsi.

Himpunan BERSIH dari Bersih1.0 dan Bersih2.0 adalah tindakan mereka2 yang kemaruk berhimpun. Mereka mencari populariti melalui turun dijalanan. Disebabkan pihak polis bertindak mencegahnya, maka mereka "naik" semangat, dan merasakan tindakan mereka diambil peduli.

Biarkan mereka berhimpun. Biarkan peniaga, pengguna jalanraya, orang ramai marah pada mereka.

AYT yakin, orang ramai tidak akan simpati pada mereka. Mana ada orang yang simpati pada para penggangu, pengacau, menutup peluang mencari rezeki.

Aksi bersih pada 28 April yang dikatakan hanya berbentuk "duduk" biarkan mereka duduk sampai bosan, sampai mereka beredar sendiri.

Rakyat majoriti sudah tahu matalamat mereka. Tujuan mereka tidak ikhlas, tujuan mereka hanya untuk melakukan provokasi.

AYT percaya, apabila tindakan mereka tidak diambil peduli, mereka akan merasa bosan atau MEREKA AKAN BERTINDAK GANAS, SEBAB TINDAKAN MEREKA TIDAK DIAMBIL PEDULI. KALAULAH AKSI MEREKA BERTUKAR KEPADA KEGANASAN, BARULAH BERTINDAK... TAK PAYAH TANGKAP... BEDAL SAHAJA... KERANA JAWABAN BAGI AKSI ADALAH REAKSI.

Paling ramaipun mereka akan dapat mengumupul... 50,000 orang.penyokong tegar mereka sendiri.. sebab... tidak mungkin terlalu ramai menyahut kebodohan beraksi duduk seperti orang2 gila.

No comments:

Blog Archive