Latest News

Rupanya Mahasiswa yang merusuh di PWTC itu -askar upahan Anwar

Mahasiswa yang terlibat dalam demo di PWTC yang mana telah membuang banting Najib Razak Perdana Menteri kita merupakan Mahasiswa yang mempunyai kaitan yang amat rapat dengan Anwar Ibrahim Ketua Pembangkang.Kesemua mereka juga terdapat didalam gambar ketika memorandum diserahkan kepada Saifuddin Abdullah Timbalan Menteri Pengajian Tinggi.

Bukti yang diberikan didalam Gambar diatas tidak mampu mereka nafikan.

Gambar diatas memberikan kita semua pemahaman atas apa yang berlaku tempoh pada 17 Oktober dan juga pada hari hari yang mendatang ini.

Anwar Ibrahim telah merekrut mahasiswa yang terpilih dalam menjadikan mereka perisai hadapan buat dirinya dalam menumbangkang kerajaan menjelang 9 Hb Januari tahun depan.

Umum mengetahui 9 hb Jan nanti Mahkamah akan memutuskan kes Liwat Anwar Ibrahim.

Adam Adli dijadikan peletus dalam kerja jahat Anwar Ibrahim dengan mengarahkan Adam Adli untuk mencetuskan rasa tidak aman dengan membuang banting Najib Razak di PWTC tempoh hari.

Satu persatu isu yang mana akan menggugat ketenteraman Awam akan timbul selepas ini sehingga ke tanggal 9hb Januari.

Modus operandi ini telah dikesan dan segala maklumat dan individu yang terlibat telah pun dikenal pasti malah sudah ada antara Mahasiswa yang dijadikan ASKAR Anwar Ibrahim telah bertindak menyalurkan maklumat akan kegiatan mereka ini.

Jika Anwar Ibrahim benar dan tidak bersalah sudah pasti beliau akan berlawan habis habisan di Mahkamah dengan menampilkan Alibi Alibi yang baik termasuk isternya Wan Azizah, sebaliknya, tindakan itu tidak berlaku.

Anwar akan cuba mencetuskan huru-hara, menjelang 9 Januari, 2012. Jangan tertipu, kerana membela individu yang memperjungkan kepentingan dirinya sendiri.

0 Response to "Rupanya Mahasiswa yang merusuh di PWTC itu -askar upahan Anwar"

Blog Archive