Wednesday, June 22, 2011

Anwar cemas- Trio Datuk T didakwa di mahkamah

Anwar cemas, kerana Trio Datuk T yang bertanggungjawab mendedahkan video seks yang berdurasi 21 minit pada 21 Mac lalu, akan dihadapkan ke mahkamah kerana mengedar video lucah.

Apabila Trio Datuk T didakwa nanti, sudah tentu pihak OKT akan memberitahu mahkamah bahawa pelakon video seks tersebut adalah Anwar. Anwar tentunya akan disapina sebagai saksi pendakawaan.

Anwar telah membuat laporan polis pada petang 21 Mac, selepas Video seks tersebut dipratonton oleh Eskay kepada wartawan terpilih di Sri Carcosa Negara, Kuala Lumpur.

Sehingga kini, Anwar menafikan bahawa lelaki dalam video seks tersebut bukanlah dirinya, walaupun wajah dan lengang lengok lelaki tersebut mirip dirinya.

Video seks tersebut kini di bawah simpanan polis, namun siapa yang menyebarkan melalui youtube, sehingga kini masih misteri.

Semasa PRN Sarawak lalu, apabila Anwar ditanya mengenai video seks tersebut, Anwar sempat naik angin dan memarahi wartawan, di Kuching, Sarawak.

Selain itu, apabila salah seorang Ketua rumah panjang di Sarawak bertanya soalan kepada Anwar mengenai video seks tersebut, Anwar juga merasa tersinggung, dan tergesa-gesa meninggalkan majlis perjumpaan tersebut.

No comments:

Blog Archive