Saturday, May 28, 2011

Kenapa jam Omega menjengkelkan Anwar?

Setiap kali Anwar diajukan soalan mengenai jam Omega pasti Ketua umum PKR itu akan meradang. Entah apa penyebabnya? apa kah Jam Omega pula menjadi passward untuk video seks yang didedahkan oleh Trio Datuk T pada 21 Mac lalu?

Seperti dalam kes sodomi II, kata laluan adalah Mokhtar. Kata laluan Mokthar akan kita dapat dengar semula, apabila kes sodomi II bersambung pada 3-30 Jun depan.

Sehingga kini, Anwar menduduh bahawa pendedahan video seks yang memaparkan "diri"nya merupakan usaha DS Najib dan Umno untuk mengaibkannya.

Dalam perkembangan yang berasingan, semalam-Nik Aziz berkata semasa berceramah di Selangor- meminta sesiapa yang memfitnah Anwar hendaklah meminta maaf. Anwar katanya adalah manusia juga, ada sifat malunya. Namun, satu pertanyaan, jika Anwar ada sifat malunya, kenapa melakukan perkara yang haram itu. Malu kepada Tuhan tak apa ke?

Pada chat online bersama yahoo.com, Anwar mengaku bahawa dia gusar juga mengenai video seks yang memparkan dirinya itu.

Pihak polis setakat ini belum mendedahkan siapa lelaki mirip Anwar itu, walaupun pakar pengimejan Amerika dan Korea mengakui bahawa pelakon lelaki dalam video 21 minit itu memang mirip Anwar.

No comments:

Blog Archive