Friday, March 25, 2011

Pasti Datuk T yakin yang dirakam itu adalah Anwar- Mereka bukan budak ingusan!!!

Pihak polis telah menubuhkan pasukan khas untuk menyiasat video lucah yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim.

Kumpulan yang mengelar diri mereka Datuk T, yang diketuai oleh Tan Sri Rahim Thamby Chik, telahpun disiasat oleh pasukan khas polis itu selama 5 jam semalam.

Salinan asal video lucah itu berserta jam tangan omega telahpun diserahkan pada polis.

Jika sekiranya siasatan polis mendapati bahawa peran utama dalam video lucah itu adalah Anwar, apa kah pihak Anwar mempercahayainya? Anwar telah membuat laporan polis pada Selasa sehari setelah video lucah tersebut terdedah.

Para penyokong Anwar ada yang berdemonstrasi membantah video lucah itu, walaupun mereka belum menonton video itu. Malah kumpulan MP PKR telah membuat laporan polis mengenai video lucah itu. Berasaskan kepada tindakan spontan para penyokong Anwar itu, yakni membuat laporan polis, termasuk Anwar sendiri, ertinya mereka yakin terhadap pasukan khas polis yang telah dditubuhkan itu.

Yang menarik mengenai video lucah tersebut adalah ulasan Presiden KITA-DatukZaid Ibrahim. Dalam blognya semalam, Zaid tidak mengulas mengenai siapa pelakon utama dalam video lucah itu, namun Zaid meminta badan bebas antarabangsa untuk meneliti ketulinannya. Zaid, mungkin menonton video itu dan melihat bahawa aktor dalam video itu, adalah orang yang dia kenali. Zaid, tidak mahu terperangkap, kerana ketulinan video itu belum dikenal pasti.

Jika sekiranya, video lucah itu tulin? agak-agaknya apa yang Anwar boleh katakan?

No comments:

Blog Archive