Saturday, August 29, 2015

Bersih 4.0 - Mat Sabu Hina DS Najib- Dengan Laungan Mau Duit Tak!!!

Antara Karikator Bersih 4.0 di Di Kawasan Dataran Merdeka
1. Benarlah sangkaan awal AYT, bahawa Bersih 4.0 mensasarkan himpunan mereka terhadap DS Najib Razak. 

2. Mat Sabu pemimpin GHB serpihan PAS, melaungkan bahawa DS Najib Razak akan melaungkan MAU DUIT TAK??? SEBAGAI PENGGANTIKAN KEPADA LAUNGAN MERDEKA PADA TENGAH MALAM 31 OGOS. Mat Sabu berkata demikian ketika berucap di perkarangan Masjid Negara sebentar tadi.

3. Kumpulan Bersih 4.0 kini mengelilingi Dataran Merdeka namun ada Tulisan daripada Pengajur, bahawa mereka dilarang memasuki Dataran Merdeka.

4. Rata-rata ucapan pemimpin pembangkang yang menyertai Bersih 4.0 antaranya Azmin Ali, berkisar kepada isu yang mengelilingi Perdana Menteri khususnya wang derma RM2.6bilion. 

5. Para pemimpin pembangkang mengatas namakan ahli Umno, kononnya para ahli parti tunjang kerajaan itu mahu DS Najib Razak meletakkan jawatan.

2 comments:

Anonymous said...

Mat Sabu tu kerana mengejar duit sanggup jadi balaci DAP lagi hina kot. Najib bagi duit kat orang miskin dapat pahala banyak, senang di akhirat kelak inshallah.

IBU TUTI TKI SINGAPUR said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

Blog Archive