Sunday, August 23, 2015

Benarkah Nik Faizal Arif Kamil Lari Ke New Zealand?

1. Benarkah Pengarah Urusan SRC International Sdn Bhd Nik Faizal Arif Kamil lari ke New Zealand?

2. Menurut Bekas Timbalan Pengarah Cawangan Khas- Datuk Abdul Hamid Bidor dalam sidang media pada Ahad, walaupun tidak menyebut nama Nik Faizal, namun memberi gambaran bahawa individu terbabit merupakan saksi utama yang sedang dicari SPRM berhubungan dengan siasatan berkaitan 1MDB.

3. Menurut Hamid, individu terbabit pada mulanya lari ke Indonesia, kemudian ke Thailand dan kini bersembunyai di New Zealand atas bantuan pihak-pihak tertentu.

4. Pihak SPRM sedang menjejaki tiga individu berkaitan 1MDB, iaitu Jho Low, Nik Faizal Arif Kamil dan Datuk Suboh Md Yasin (Pengarah SRC International).

4 comments:

PJMM BULLETIN said...

Hei....mana mahu lari hah!?..banyak yang dah lari...katanya semua unit penguatkuasaan terhebat di dunia, banyak yang bolos nie (orang dalam punya kerja ka?)...cuba tanya, eh lupa pulak IGP you nie mcm tak Ada omph jer...di ikat tangan ka....ckp gah!... tapi zero...!.banyak lanun dok bebas nie....tak yah tweet banyak, orang dah rasa meluat.

Anonymous said...

Nek Tempoyak KEPARAT..nik faizal arif kamil ni kira mcm mane??!!.. bangkai babi mcm ngko jugak ker ??!!... kehkehkwhkwh!!!

jgn jadi bodoh!!! said...

kenapa mahu lari dan mnyorok jika berada di pihak benar!!

#pecatJibbyBukanUmno

jgn jadi bodoh!!! said...

kenapa mahu lari dan mnyorok jika berada di pihak benar!!

#pecatJibbyBukanUmno

Blog Archive