Thursday, February 19, 2015

Rafizi Ramli Turun Ke Jalan Pada 7 Mac-Kononya Nak Tumbangkan Kerajaan

PKR ubah Konvesyen parti itu yang bakal diadakan pada 7 Mac depan kepada solidariti kepada Anwar. Perwakilan parti itu akan turun ke jalan pada 7 Mac, kononnya sebagai cara untuk menumbangkan Umno.

Umno tidak akan bakal tumbang kalau semua ahli dan penyokongnya bersatu. Umno mempunyai keahlian lebih 3.5 juta, jumlah itu juga yang diperolehi Bn pada PRU-13 lalu.

Penyokong pembangkang adalah penyokong pembangkang. Mereka akan dapat menambah undi kalau ada penyokong Umno berpaling tadah.

PKR kini bertukar misi, iaitu kearah pembebasan Anwar. Anwar masuk penjara pada 10 Februari kerana didapati bersalah meliwat mantan pembantu lekakinya Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 26 Jum 2008, di sebuah Kondominum, Bukit Damansara, Kuala Lumpur antara pukul 3.01-4.30 petang.

Pada 10 Februari, 5 anggota Hakim Mahkamah Persekutuan sebulat suara mendapati bahawa Defacto Leader PKR itu bersalah.

PKR, nampaknya lebih mengutamakan pembelaan Anwar, kerana parti itu juga ditubuhkan membela Anwar, bukannya membela rakyat jelata. Hanya rakyat yang tidak memahami kewujudan parti itu sahaja yang menyokong. 

Tahun 1998, apabila Anwar dipecat daripada kerajaan dan Umno, parti KeAdilan ditubuhkan, kemudian parti itu mengubah nama, apabila Parti Sosial dibubarkan untuk bergabung dengan parti itu.

PKR ditubuhkan untuk membebaskan pelaku seks luar tabii tegar.

3 comments:

Unknown said...

Aku cadangkan:
1)Pasang video semasa ucapan si pondan Rafizi bercakap,

2)Simpan dan ulas ucapan beliau, bersedia bagi di lontarkan kata-kata jantan PKR dan

3)Saman dengan tuduh menghasut dengan motif hendak menggulungkan kerajaan BN.

Anonymous said...

Aku rasa x pyh saman..tqngkap je biawak sekor ni..sumbat jg ke dlm..habis cerita. Saje je tu nak tunjuk pandai..tp sebenarnya tolol..

Anonymous said...

Tun Mahathir kena tunjukkan surat Wan Jijah yg di hantar pada beliau mengenai tingkah laku Anwar kalau nak sedarkan puak puak PR yg selama ni tertipu,Baru Wan jijah sakit jantung pulak

Blog Archive