Wednesday, February 18, 2015

Homo Kategori Anwar Merbahaya: Shafee

HOMO kategori Anwar sangat bahaya, kerana sifatnya yang tersembunyi. Naruli seks Ketua Pembangkang itu, berisfat multi seks, ertinya minat juga pada perempuan. Homo bersifat terbuka, tidaklah sangat bahaya kerana tidak menyembunyi perlakuan itu.

Jenis Homo yang dimiliki Anwar boleh dipergunakan oleh pihak lawan. Bayangkan, jika Anwar merupakan Perdana Menteri, dan ada pihak tertentu yang mahu sesuatu pada negara, misalnya, urusan persenjataan, atau urusan kedaulatan negara, Pihak tersebut, boleh mengunakan sifat tersembunyi Anwar itu sebagai modal untuk mengugut.

Anwar memang mempunyai naruli biseksual, kerana terbukti, beliau mempunyai anak, juga beliau mempunyai video seks melanggan pelacur. Juga melalui sodomi I- ramai lelaki disebut menjadi mangsa.

Perlakuan seks antara individu memang merupakan rahsia antara ke dua pelaku. Jika kedua-duanya mediamkan perlakuan itu, maka tiada sesiapa yang mengetahuinya. Kalau hubungan seks antara lelaki dan wanita, hanya boleh diketahui, kalau wanita itu mengandung, kalau seks senantiasa menggunakan kondom, maka selagi kedua-dua pelaku berdiam atau tidak tertangkap basah, selagi itu tidak akan diketahui manusia.

Sodomi II, tidak akan diketahui umum, jika Saiful tidak membuat aduan. 8 kali dia disodomi, hanya berdiam diri. Atas sebab tidak tahan lagi disodomi, maka dia membuat laporan selepas disodomi pada 26 jun 2008. laporan itu, menjebloskan Anwar ke dalam penjara, selang 7 tahun kemudian.

Perbicaraan sodomi II, terlalu panjang dan membosankan. lebih 70 kali penangguhan. Selama itu juga Anwar dan penyokongnya bebas membelasah kerajaan dan parti Umno serta para pemimpin parti itu, kononnya sodomi II adalah perbuatan konspirasi, menjatuhkan Anwar.

Sepatutnya, perkataan konspirasi tidak boleh diguna oleh Anwar, kerana konspirasi lajimnya hanya digunakan untuk menjatuhkan pihak yang berkuasa. 

Saiful bukan siapa-siapa. Tiada yang mengenali mangsa itu. Saiful adalah pegawai Anwar sendiri. Orang kepercayaan beliau, atas sebab itu, kerap di bawa melawat ke luar negara, diberikan bilik khas dan tinggal bersama Anwar di hotel yang sama.

Seorang pesalah, akan berusaha untuk mengelak. Namun bagi kes sodomi II, Anwar terlalu sukar mengelak fakta kes, atas sebab sepanjang 6 tahun, baik Anwar mahupun para peguam beliau, enggan bercakap berkaitan kes, sebaliknya menumpukan kepada KONSPIRASI POLITIK. 

Kata orang, manusia boleh merancang, akan tetapi Tuhan juga yang menentukan. Anwar dan barisan peguamnya sudah merancang dengan rapi, akan tetapi kecundang juga, kerana kebenaran akan senantiasa menang.

2 comments:

Anonymous said...

Pada akhir 1980an semasa Anwar sebagai Menteri Kewangan telah mencadang Masjid Simpang Enam di George Town di majukan untuk pembangunan pusat membeli-belah dan pejabat. Para jemaah masjid telah membantah cadangan tersebut kerana masjid telah di bangunkan dan di binakan oleh seorang perdangan berlian Tn Hj Wahab pada 1893 dan tanah tersebut telah di wakafkan. Lalu para jemaah sembahyang hajat memohon kepada Allah swt supaya project ini tidak di teruskan. Seterusnya politik karier Anwar terus menjunam. Ini sebagai tanda Allah swt telah memakbulkan permintaan para jemaah. Hingga kini perangai Anwar satu demi satu timbul. Ini bukan konspirasi tapi kehendak Allah swt

Anonymous said...

Tamat sudah kisah peliwat durjana. Alhamdulillah shukur pada Allah swt yg telah menyelamatkan negara malaysia dari peliwat tua kutuk yg kejam lagi berhati binatang.

Semoga Allah swt beri pemimpin agung di malaysia yg dpt.memimpin umat islam sedunia kepada tauhid dan kejayaan ummat islam.

Blog Archive