Thursday, November 06, 2014

Sodomi II: Peguam Anwar Mendakwa Satu Konspirasi Semua Pihak

BUKAN sahaja melibatkan pihak polis, juga melibatkan para doktor HKL, ahli kimia daripada Jabatan Kimia, pasukan pendakwaan daripada Jabatan Peguam Negara, juga melibatkan Dato Seri Najib Razak, di mana masa itu, sebagai Timbalan Perdana Menteri; secara bersama-sama memasang Mohd Saiful Bukhari Azlan untuk memerangkap Anwar. Setidak-tidaknya itulah hujah peguam Anwar yang dibacakan oleh Ram Karpal Singh- anak mendiang Karpal Singh.

Ram berhujah, sebenarnya tidak berlaku sodomi, kerana tiada tusukan pada dubur Saiful; dan berhujah airmani yang mengandungi DNA mangsa dan Male Y, sebenarnya bukannya daripada tertuduh, melainkan dari lelaki lain. Peguam Anwar, cuba menafikan semua temuan jabatan yang terlibat, termasuk para pegawainya; bahawa semuanya berkonspirasi menjatuhkan Anwar.

2 comments:

Anonymous said...

Laa..

Kalau Anwar tetap dijatuhi hukuman bersalah, entah2 segala Hakim dalam Malaysia pun dituduhnya bersubahat dalam 'konspirasi' terhadapnya?

Anonymous said...

Anwar masij cakap konspirasi. Sebenarnya yang Anwar liwat bukan lah saiful tetapi maknyah lain yang ada rupa macam saiful. Tetapi pasal ada konspirasi puak anti-nwar arah saiful buat laporan polis. Air mani pulak telah dikutip oleh gang konspirasi dari episode chinadoll. Chinadoll telah diupah untuk ambil pancutan air mani nwar dan beri kepada gang konspirasi untuk disimpan dan kemudian injek dlm dubur saiful. Anwar akan cakap mahkamah pun telah konspirasi untuk jatuhkan dia. Sebenar nya si orang tua anwar ni sudah GILA.....

Blog Archive