Friday, March 07, 2014

Sodomi II: Mahkamah Ditangguh Sejam: Mendengar Rayuan Hukuman

Anwar Selepas Didapati Bersalah Sodomi II
Anwar Ibrahim yang didapati bersalah meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan akan memohon meringankan hukuman. Mahkamah berehat sejam dan kembali mendengar rayuan daripada Peguam2 Anwar.

Ketua pembangkang itu berdepan hukuman 20 tahun penjara dan sebatan. Kerana umur, maka beliau terlepas hukuman sebatan.

Melalui keputusan Mahkamah Rayuan hari ini, bukan sahaja Anwar akan gagal menjadi calon pada PRK Kajang yang dijadual pada 23 Mac, akan tetapi akan kehilangan kerusi Parlimen Pematang Pauh.

10 comments:

Anonymous said...

Harkhhhtuihhh....... muka peliwat ....

Anonymous said...

ALHAMDULILLAH, AMAN DAN SELAMAT NEGARA DARI DAJAL INI.

Anonymous said...

hajat dihati nak jadi adun kajang rupanya penghuni penjara kajang

Anonymous said...

Allah masih sayangkan Malaysia. Puak-puak anti Melayu tentu terkilan kerana orang Melayu bahalol inilah yang mereka harapkan selama ini untuk memusnahkan hak-hak orang melayu dan perlembagaan persekutuan. Sekarang mereka dok cari siapa pengganti bahalol ini untuk meneruskan agenda nista mereka.

Anonymous said...

Terloponglah bekas ADUN Kajang dari PKR Lee Chin Cheh. Terlepaslah nak jadi jutawan.

Anonymous said...

walau di penjara sekali pun, DAJAL ni akan tetap memberi arahan kepada para pengikut tegarnya untuk mendajalkan negara ini.menghuru harakan negara agar kerajaan tumbang ...sekali gus membebaskannya dari penjara.....so, adalah di harapkan agar dajal ni mampozz kena AIDS dlm penjara nanti....masa tu aman la sikit Malaysia ni...

Anonymous said...

ALLAHUAKHBARx3....Allah Maha Mengetahui, Allah Maha ADIL. Syukur lah ALLAH telah menunjukkan kebenaran......ALLAHUAKHBRx3

Anonymous said...

PRK Permatang Pauh pulok....amiiiin

Anonymous said...

rayuan lagi?

azhar

Anonymous said...

Kalau ditakdirkan jadi penghuni Kajang selama 20 tahun, maka beliau akan jadi ADUN Penjara kajang selama 4 penggal. Allah SWT itu maha berkuasa.

Blog Archive