Tuesday, March 11, 2014

Misteri Kehilangan MH370: Bukan Tindakan Pengganas: Interpol

Pasukan menyelamat dan mencari pada masa ini menumpukan pada latarbelakang penumpang dan krew pesawat malang MH370. Sementara itu, pasukan SAR memperluas pencarian di kawasan selat melaka, kerana dipercayaai pesawat itu berpatah balik sebaik sahaja terputus hubungan dengan menara kawalan; dan dipercayaai pesawat terbang rendah sekurang-kurangnya untuk 250km bagi mengelak radar. FBI dan interpol tidak yakin pesawat yang misteri itu ada hubungan dengan pengganas. Teori yang mendekati kehilangan pesawat malang itu, ada hubungan dengan tindakan sabotej. Tindakan sabotej, termasuklah mendaratkan pesawat itu di satu lokasi di mana pada masa ini, belum menjadi kawasan pencarian. Tempoh masa kehilangan pesawat itu, dengan pengumuman kehilangannya, sudah cukup mengubah rupa paras pesawat itu. Pihak SAR, perlu menumpukan pada sebarang pesawat yang berada di atas lapangan terbang, dalam jarak jangkauan pesawat itu.

1 comment:

Anonymous said...

Mcmmana si Interpol ni tahu pula - pala hotak dia! Nak membela PENGGANAS CIA-MI6-MOSSAD tak!

YA ALLAH, sekrg. si KAPIR DAJJAL Barat-Zionis nak MELAGAkan umat Islam, kononnya Iran mungkin terlibat pula ("killing THREE birds with ones stone" - Malaysia, China dan Iran!)! Muka si Yahudi Zionis pun ramai mcm. org. Persia/Arab (lihat EVANGELIS Star di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/03/10/missing-mh37o-tickets-booked-in-pattaya/ , Missing MH370: Iranian "Mr Ali" bought impostors' tickets in Pattaya, Monday March 10, 2014).

Puak Syiah yang aktif di Malaysia dan mana-mana negara Islam yang Sunni atau Syiah, yang menghasut umat Islam untuk berbunuh sesama sendiri, dipercayai di didalangi PENGGANAS al-Qaeda dan juga pengganas 'Iran' dari Mujahideen-e-Khalq (MEK), yang sebenarnya diTAJA oleh Barat-Israel sendiri untuk menjatuhkan kerajaan Islam termasuk K’jaan Iran.

Bahkan CIA-MI6-Mossad bersama MEK ini, ini juga terlibat dalam sindiket dadah global, seperti yang ditaja mereka di Afghanistan, Mexico dan Latin Amerika (dan juga disyaki di Malaysia/Asia), untuk menghancurkan moral jenerasi muda dan meningkatkan jenayah akibat penggunaan dadah untuk menghuru-harakan negara, di Dunia Islam dan Dunia Ketiga, yang kaya minyak-gas.

Sebab itu fahaman Syiah mesti dihalang dari merebak di M'sia/Indonesia; mahupun di mana-mana negara Islam yang berasaskan Sunnah wal Jamaah, juga sbg strategi PENGHALANG. Sila lihat di:

1. http://www.policymic.com/articles/6587/u-s-funded-iran-terrorist-group-says-shocking-report, U.S. Funded Iran Terrorist Group, Says Shocking Report, Michael Luciano;

2. http://thehill.com/blogs/global-affairs/middle-east-north-africa/292771-iranian-opposition-to-open-washington-office, Iran’s MEK to open Washington office, By Julian Pecquet, 04/09/13; dan

3. http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011.

Makcik Sambal Belacan.

Blog Archive