Sunday, March 16, 2014

MH370: Keluarga Pilot Berpindah Sehari Sebelum MH370 Hilang Misteri

Laporan daripada China, mendakwa bahawa keluarga Kapten Zaharie Ahmad Shah, pilot MH370 yang hilang misteri sejak 8 Mac 2014, telah berpindah sehari sebelum kehilangan pesawat malang itu.

Kapten Zaharie, menjadi fokus utama kehilangan misteri pesawat Penerbangan Malaysia (MAS) B777-200ER MH370 yang berlepas daripada KLIA pada pukul 12.41 Sabtu dengan 239 penumpang termasuk krew laluan Kuala Lumpur Beijing, apabila terputus hubungan dengan Menara Kawalan Trafik Udara Subang pada 1.30 pagi Sabtu. Pesawat itu sepatutnya mendarat di destinasi akhirnya Beijing pada pukul 6.30 pagi hari yang sama, namun hingga kini tidak sampai-sampai.

10 comments:

Anonymous said...

Bah. kedua:

Disyaki Mossad-CIA-MI6-NATO akan MENSASARkan pakar Bukan Barat, terutamanya yg. Islam dan dr. China dlm industri ini, terutamanya dlm. industri PERTAHANAN - lihatlah bagaimana Mossad telah membunuh saintis-saintis nuklear Islam dr. Iran - di http://www.businessinsider.com/mossad-in-iranian-scientist-murders-2011-8 , Mossad Suspected In Murder Of Iranian Nuclear Scientists , Vincent Trivett, Aug. 5, 2011.

Dan sebab itu agaknya si CIA (yg. dikuasai Mossad-ZIONIS/ISRAEL) asyik nak membidas teori letupan dan juga begitu galak MENUDUH juruterbang Islam/Melayu kita, atau 20 jurutera/pakar kita dan dr. China, dr. Freescale Semiconductor, kononnya mungkin bunuh diri atau terlibat terorisma! Tapi TAK pula CIA Dajal ni menuduh bekas tentera dr. New Zealand ni, yg. berikan cincin kahwin dan jam tangan pd. isterinya sebelum penerbangan – saya syak dia ejen CIA-Mossad yg. disyaki akan dpt. ID baru, setelah disyaki menjlnkan misi dlm. MAS ini (lihat di
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2578358/Husband-gave-wedding-ring-watch-wife-boarding-missing-flight-MH370-case-happen-him.html, Agony of the wife whose husband gave her his wedding ring and watch before boarding missing flight MH370 'in case something should happen to him', by James Rush, 11 March 2014.)

Juga Barat-ZIONIS disyaki mahu MEMBANKRAPkan MAS (supaya terpaksa bergabung dgn. sy. penerbangan Barat-ZIONIS melalui One World Alliance, yg. baru disertai MAS) dan menghancurkan hubungan Diplomatik baik antara China dan Malaysia, serta menghuru-harakan NEGARA ISLAM kita ini, hingga terpaksa bekerjasama lebih rapat dgn. Barat-ZIONIS melalui CIA-MI6/tentera US-British-NATO, dan perisikan/tentera Singapura (yg. diKUASAI CIA-Mossad-MI6-NATO, lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html , THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009). Serta memaksa NEGARA ISLAM Malaysia dan Brunei menyertai TPPA, yg. di KUASAI Barat-ZIONIS ini.

Maka teori ‘hijacking’ MAS oleh Barat-Zionis di pengkalan tentera laut US di Diego Garcia ini tak mustahil kerana si Barat-ZIONIS asyik menyerang dan membunuh umat Islam sesuka hati, dlm pembunuhan beramai (GENOCIDE) di Dunia Islam yg. kaya minyak-gas, melalui PENJAJAHAN terus, penggunaan Drone atau bom kimia, atau menggunakan pengganas al-Qaeda atau mana-mana “pengganas Islam” yg. sebenarnya dicipta Barat-ZIONIS sendiri - untuk tujuan MENJATUHKAN Islam/umatnya dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN Barat-Israel, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak gas, yg. bermula dr. Palestin, hingga ke Afghanistan, Iraq, Libya, Syria, Mali, Somalia, Yemen, Pakistan, Mali, Nigeria, Republik Africa Tengah dsbnya (lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013; dan http://www.presstv.ir/detail/2013/09/15/324167/excia-agent-911-lies-big-and-tragic/, Ex-CIA agent: 9/11 lies bigger than already known, Sep 15, 2013).

Kerajaan kita dan China, mesti MENYIASAT kemungkinan ini, melalui apa cara pun, demi MENYELAMATkan penumpang MAS tersebut! Jgn. remehkan sebagai teori 'konspirasi' semata - setiap maklumat adalah PENTING!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Sekarang, si CIA dan pakar Barat-Zionis lain, buat teori MAS mungkin dirampas ke tempat lain pula, di Kepulauan Andaman di Teluk Bengal, ke arah Pakistan, Iran, Afghanistanlah dan mcm-macm lagi!

Saya syaki ini cubaan CIA nak mengalih perhatian dari DIEGO GARCIA di tengah Lautan Hindi – saya syaki MAS telah dibawa dari Diego Garcia ke arah ini! ATM mesti dptkan maklumat tarikh bila radar mulanya dikesan, kalau betul MAS menuju ke Kepulauan Andaman dari awal lagi, dan kononnya terhempas di Teluk Bengal (yg. juga terletak di Lautan Hindi).

Disyaki CIA dah PANIK tentang pendedahan Diego Garcia dlm insiden ini! Lihatlah nanti CIA-MI6-Mossad-NATO disyaki akan menyalahkan “pengganas Islam” atau pilot Islam/Melayu kita, melalui teori Teluk Bengal ini!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Saya sokong sepenuhnya apa yg diperkatakan oleh Makcik Sambal Belacan, TIDAK MUSTAHIL.

Lihat saja komen-komen yg dibuat oleh pemusnah dunia keparat yahudi di link ini : http://sensecredaccountability.blogspot.com/2014/03/mh370-ds-najib-patut-baca-semula.html

AS membuat pengesahan secara melulu bersendirian tanpa merujuk kpd pihak berwajib Malaysia, memberi signal bahawa CIA/Mossad nampaknya dah mula resah takut terbongkarnya pembabitan AS dlm kehilangan MH370.

- Pemandu Kenderaan Awam -

JOHOR MASTERBLOGGER said...

Pendedahan yang sebenar-benarnya akan terbongkar jua akhirnya. Allah akan tunjukkan kebenaran kepada dunia yang fana ini!

Unknown said...

Tangkap an War dahulu, lokap dan siasat si datuk seri jahanam homo ni. Ini semua konspirasi dia dan penyokong tegarnya.

Tak payah tulis banyak-banyak tentang konspirasi CIA-Mossad. Memeningkan kepala polis dan orang ramai.

Tak payah bersembunyi alasan kerana si bapak kroni homo ni ada membuktikan konspirasi yang melibatkan pilot MH370 zaharie. Datuk seri jahanam homo kroni memang dalang utama dalam kes kehilangan pesawat MH370.

1. Pilot MH370 zaharie mahu jahanamkan Negara dia kerana kawan dia datuk homo seri kroni akan dihukum penjara, jadi kapten MH370 mahu bekerjasama dengan datuk homo seri menghukum kerajaan pulak lah!!

2. Datuk homo seri mahu mencabar kerajaan kerana dia gagal masuk Negara Jepun. Dia tak dapat bebas dari sodomi Saiful. Siapa yang membuat hubungan dengan Misuari sebelum Lahad Datu, Sabah di masuki pengganas Sulu? Bukankah dia dan Tian Chua??

3. Kenapa Sivarasa tidak ditangkap kerana pengelibatan dia dengan pilot MH370?

Anonymous said...

Jika benar la ianya melibatkan parti politik pakatan.....ianya adalah satu perancangan yg amat jahat sekali yg tak pernah berlaku sebelum ini dlm sejarah politik dunia!!! Mereka ini mengamalkan politik yg cukup merbahaya!!! Hrp pihak berkuasa segera kembalikan akta ISA dgn menyumbat manusia durjana (golongan minoriti) ke dlm penjara supaya tidak terus memburuk dan menghancurkan bumi bertuah ini. Kjaan perlu TEGAS agar hak... majoriti rakyat yg cintakan perpaduan, keamanan dan kemakmuran didengari!!!

Anonymous said...

jangan lupa INSIDEN LAHAD DATU... siapa dalang di sebalik peristiwa itu..??? walaupun plot disusun rapi, kuasa Allah tiada siapa boleh lawan...terbongkar jua...cuma pihak berkuasa tak ambil tindakan sehingga kini... Kes MH370, tak mustahil plot baru...

VICTORY ADVENTURES STORES said...

Kenapa Malaysia x mbenarkan IsA masuk mlysia tok mbntu..Takut tkantoi...ceyyy..poyo..permainan politik yg akan mbuatkan Malaysia bakal Huru hara...just wait n c...

Anonymous said...

Entah pape je mak bedah. Kalau anwar nak buat keje jahat,dari dulu lagi. Mak cik buat kajian la pasal yahudi. Setakat tgk brita tv 1 je memag tuduh anwar. Ingat. Mak cik pun ada suami. Nak tuduh org zina ni kene ada saksi. Mnjwab la dgn Tuhan besok. Org melayu yg suka tuduh tanpa siasat. Da tu tak bnyak kaji tau hntam. Geng macamni barat suka.

Anonymous said...

nak bukti apa lagi...kalau air mani papagay ada dalam pungguk saiful....

Blog Archive