Latest News

Perhimpunan Anwar- Satu penipuan yang amat jelas

Foto superimpose yang keterlaluan. Ini lah gambar yang cuba ditonjolkan oleh penyokong Pakatan rakyat di Stadium Kelana Jaya.  Gambar dengan cuaca terang, sedangkan keadaan di kawasan itu hujan lebat.

Manusia berdiri rapat seperti ikan sadin, boleh kah?

4 Responses to "Perhimpunan Anwar- Satu penipuan yang amat jelas"

MELAYUJATI said...

Dah abis mengundi pun nak temberang lagi pembangkang ni......tak habis habis tido le esok nak keje....

Mohd Azam Mohd Yusof said...

melalak lah dalam stadium tu..jangan kacau orang kat luar sudah..walau pun tak ada permit ..tapi sebab bapak kau punya undang2 semua boleh..kalau berani lepas ni buatlah kt kl..lain kalilah..

bhar zul said...

Saya cuba bayangkan jumlah orang dalam stadium itu..ada 40,000 orang? mungkin 50,000 maksima, kalau ditambah lagi orang boleh lemas dan kejang. Saya juga cuba bayangkan kalau jumlah ini ditambah menjadi 100,000 orang, tak muat dalam screen komputer ini. Kalau lah semua ini orang dari Bangladesh mendarat diKLIA dan LCCT untuk mengundi dalam PRU lepas...masih ramai orang Melayu yang tertarik dengan politik fitnah dan extrem. Azmin Ali sendiri sudah menampakkan ketidak senangannya dengan tingkah pemimpin PKR yang memperbodohkan rakyat jelata tanpa henti henti.

Unknown said...

X lama lagi Bangla jadi DO..anak Azam dirver...haha

Blog Archive