Friday, May 04, 2012

Akhirnya Anwar mengaku-sanggup diperkuda DAP asalkan dapat rampas Putrajaya

Anwar kata, dia tidak kisah, kalau DAP memperkudakannya, demi merampas Putrajaya. Itulah pengakuan Anwar semasa ceramah dalam sebuah Majlis Pakatan di Perak pada Rabu.

Memangpun, sejak Anwar dipecat daripada Umno tahun 1998, dia kehilangan haluan perjuangan lagi. Dia menjadi petualang. Baginya apa sahaja halal, asalkan dapat dilantik sebagai Perdana Menteri.

Kalau lah mengubah agama, bangsapun, Anwar sanggup, asalkan cita-citanya tercapai.

Sebelum masuk Umno, Anwar lebih dikenali sebagai Pejuang Islam, melalui Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM), namun itu hanya kedok ketua Pembangkang itu, agar mampu menyusup dalam Umno.

Apabila berjaya masuk Umno, Umno menjadi rosak. Anwarlah biang kerok politik wang. Pada tahun 1993, semasa merebut jawatan Timbalan Presiden Umno, Anwar membeli  hampir semua ketua-ketua Bahagian Umno, sehinggakan penyandang jawatan itu, Encik Ghafar Baba, hanya mampu mendapat 5 pencalonan.

Apabila melihat bahawa kaum melayu yang sudah tentunya beragama islam, tidak mampu dipenagruhi Anwar; terbukti sejak pilihanraya 1999, 2004 dan 2008, maka Anwar mengubah haluan. Anwar menukar haluan perjuangannya yang sebelumnya condong kepada islam, kepada hak asasi manusia. Atas sebab itu, Anwar kini adalah pejuang kesamaan seks, kesamaan agama.

Hanya kebetulan Anwar dilahirkan islam, namun jika melihat kepada tindak tanduknya kini, sebenarnya akidahnya sudah jauh terpesong daripada ajaran islam. Perjuangan perkahwinan sejenis yang direstui Anwar, adalah salah satu perbuatan yang dilaknat Allah dan haram disisi agama islam.

Mengingat kepada perubahan perjuangan Anwar ini, yang kesihan adalah parti Pas. Pemimpin Pas terpalit dengan perjuangan Anwar. Namun, sayang sekali, pemimpin seperti Hadi dan Nik Aziz, walaupun sadar dengan keadaan ini, atas dasar nafsu kuasa, maka walaupun akidah dipertaruhkan, tidak mengapa.

Kepada kaum melayu/bumiputera yang sempat terpengaruh dengan dakyah Anwar, belum terlambat berpatah baliklah... Yakin dan percayalah, Anwar hanya mempergunakan saudara-saudara untuk memenuhi keinginan nafsunya.

1 comment:

Unknown said...

mengaku jugak Anwar akhirnya..

NURUL IZZAH BODOH! ISU PENGUNDI HANTU PUN TAK FAHAM? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Blog Archive