Tuesday, April 24, 2012

Nalla akan dedah video AISKRIM Anwar bersama ...........

Apakah Anwar mahu meneruskan saman 100jutanya terhadap mantan temannya, Nallakaruppan? Jika Anwar meneruskan juga, maka lebih banyak keburukan mantan TPM itu akan terbongkar dan terdedah.

Anwar tidak habis-habis dengan kerja maksiat. Pada 9 Januari lalu, walaupun dibebaskan daripada kes meliwat Saful, kerana masalah teknikal, sama dengan kes sodomi1.

Pada awal tahun lepas, negara digegarkan dengan pendedahan video seks Anwar bersama pelacur, yang didedahkan oleh Datuk T.

Kini, mantan kawan bermain tennis Anwar, telah menyerahkan rakaman video kepada peguamnya untuk digunakan sebagai pembelaan semasa perbicaraan yang memaparkan pelakuan seks diluar kebiasaan, "blowjobs" atau aiskrim, yang dikatakan antara Anwar dengan isteri orang.

Anwar menyaman S. Nallakaruppan, kerana kenyataan senator itu yang mengatakan bahawa Anwar adalah biseksual; mempunyai hubungan sulit dengan Shamsidar Taharin-isteri "blue boynya" Azmin Ali.

Inilah pertama kali, Anwar bertindak menyaman Nalla, walaupun sebelum ini, bekas temannya itu membongkar hubungannya dengan Shamsidar-dimana modus operandinya seperti pada lakaran.

1 comment:

Unknown said...

Kantoi lagi Anwar!

NURUL IZZAH TERDESAK!! CUBA SABOTAJ PENGUNDI BN LEMBAH PANTAI!! Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

Blog Archive