Tuesday, October 18, 2011

Guan Eng kata-siapa usik anak dia: BINATANG!!!!

Kalaulah benar, bahawa anak Lim Guan Eng, Marcus tidak melakukan kerja meramas, kenapa pula ada pelajar wanita yang jadi mangsa?

Fakta menunjukkan ada mangsa? lengkap pula dengan foto.

Kejadian meramas TETEK pelajar yang dilakukan anak Guan Eng berlaku pada mei lalu. Pendedahan terlambat, kerana Guan Eng berdamai dengan ibu bapa mangsa dengan bayaran RM200 ribu @ satu tetek berharga RM100 ribu.

Hari ini, Ketua Menteri Pulau Pinang itu, mengelar sesiapa yang mengusik anaknya adalah binatang!!!.

Apapun gelaran yang Lim Guan Eng panggil kepada blogger pro-BN, itu urusan dia. Yang penting bagi blogger yang mendedahkan mengenai kejadian itu adalah, bagaimana Lim Guan Eng menyalah gunakuasanya sebagai Ketua Menteri untuk melindungi anaknya.

Memang benar, tiada ibu bapa yang tidak mahu melindungi anaknya, atas sebab itu, setiap ibu bapa perlu menjaga kelakuan anak-anaknya, sehingga tidak terjebak dengan kes-kes serupa.

Biasanya anak seusia Marcus, akan berani berbuat seperti meramas, kerana mungkin, anak itu terdedah dengan aktiviti seumpama itu. Mungkin, Lim Guan Eng terlalu sibuk berpolitik, sehingga cuai dan mengabaikan disiplin anaknya.

1 comment:

H Soc said...

Artikel ni dah dah lama tapi baru baca hari ni pada penghujung tahun 2022. Kini kita dah tau bahawa perempuan dalam gambar ni seorang juara catur Amerika Syarikat bernama Anya Sun Corke yang tiada kena mengena dengan Malaysia atau Pulau Pinang dan tak pernah jumpa Marcus Lim yang dituduh ni apatah lagi bersekolah di Pulau Pinang. Dahsyat sekali tuduhan2 yang direka pada waktu itu.

Blog Archive