Sunday, May 01, 2011

Video seks Anwar: Seharusnya Anwar sahut cabaran sumpah laknat: Dr Asri

Menurut mantan mufti Perlis tersebut-sumpah laknat tidaklah wajib ke atas Anwar, namun untuk mengelak buruk sangka terhadapnya elok Anwar sahut cabaran sumpah laknat.

Semalam Mufti Perlis Dr Juanda Jaya-mempunyai pendapat yang sama dengan Dr Asri-Anwar kena bersumpah laknat.

Selagi Anwar tidak bersumpah laknat-maka keyakinan bahawa Anwar memang melakukan zina, seperti mana yang terpapar dalam video seks yang didedahkan oleh Trio Datuk T pada 21 Mac lalu.
Sesiapa yang sempat menonton video yang dimuat turun melalui Youtube, pasti yakin bahawa pelaku dalam video seks tersebut adalah Anwar.

Bagi AYT-jika Anwarpun bersumpah- itu hanya akademik-tidak menghilangkan keyakinan bahawa pelaku itu adalah Anwar.

Memang mengaibkan seseorang adalah ditegah dalam agama-namun, disebalik itu- Anwar adalah figur pemimpin. Seseorang pemimpin yang berlatar belakangkan agama-dimana sebelum ini Anwar aktif dalam ABIM (Angkatan Belia Islam) sepatutnya Anwar terlepas daripada perbuatan yang melanggar hukum hakam agama.

Selain itu, Anwar bercita-cita menjadi Perdana Menteri Negara- apa kata negara-negara sahabat yang beragama islam? bahawa Perdana Menteri Malaysia adalah kaki liwat dan zina!!.

Menuduh seseorang berzina- saksi empat orang lelaki islam yang moralnya tidak diragui perlu ditampilkan; namun pada zaman kini, siapa gerangan yang akan membawa saksi empat orang semasa melakukan perbuatan terkutuk. Apatah lagi, bagi Anwar hukum-hakam beliau ketahui-dan perbuatan yang beliau lakukan semuanya terselindung. Nasib baik ada hidden camera-kalau tidak kita hanya menelan persepsi bahawa Anwar kaki liwat dan kaki perempuan; kerana terlalu sukar untuk membuktikannya-apatah lagi menghadirkan empat saksi lelaki islam yang bermoral baik.

No comments:

Blog Archive