Friday, March 26, 2010

Zulkefli Main Wayang Lagi: Media Baru Pula Dituduh Putar Belit

Apa sebenarnya matalamat Zul-Kulim ini? Semasa dalam PKR pun bermasalah, sehingga dipecat daripada parti itu.

Semasa berucap di dewan rakyat bagi menjunjung kasih ucapan Yang Dipertuan Agong, dia membuat pendedahan bahawa ada orang ke-3 yang mempengaruhinya mensabitkan Najib dan Rosmah dalam projek Altanyua. Selain itu, Zul juga mengaku bahawa diapun sempat membuat akuan bersumpah untuk orang lain bagi membabitkan Najib dan Rosmah.

Dalam blognya hari yang bertajuk THE TRUTH mempertikai laporan-laporan yang memetik pendedahannya itu seolah-olah media baru seperti blog tersalah tafsir aka berunsur fitnah.

Zulkefli mengulangi tidak seorangpun nama disebutnya,melalui ucapannya tersebut. Namun para penulis memberi tafsiran bahawa pendedahannya itu mengarah kepada orang-orang tertentu.

Zulkefli juga tidak mahu disamakan dengan Zaharin kerana semasa pendedahannya pada 17 Mac lalu, dengan jelas menyebut nama-nama orang-orang tertentu.

Ini lah bezanya Zaharin dan Zul. Zaharin suka berterus terang tanpa berselindung, namun Zul hingga kini suka bermain wayang.

AYT ingin bertanya pada saudara Zul, sampai bila wayang ini akan selesai. Kalau tidak mahu orang menginterpasikan macam-macam, maka alangkah baiknya kalau berterus terang.

Zaharin perlu diberi TABIK kerana keberaniannya dan keterus terangannya. Seseorang pemimpin yang diinginkan adalah bila seseorang itu berkata lurus,jelas, terus terang tanpa berselindung.

AYT berharap kepada saudara Zul berhentilah bersandiwara.

No comments:

Blog Archive