Monday, March 22, 2010

Parlimen Hulu Selangor Mungkin Ada PRK??

Datuk Dr Zainal Abidin Ahmad Dikhabarkan Terlalu Uzur
Wakil rakyat Hulu Selangor Datuk dr Zainal Abdin Ahmad dikhabarkan sangat uzur dan tidak mampu menjalankan tugas-tugas sebagai wakil rakyat.

Dalam persidangan dewan rakyat yang telah bermula pada awal minggu lepaspun, gelagat wakil rakyat daripada PKR ini tidak kelihatan.

Di khabarkan bahawa pada jumaat ini akan ada pengumuan khas daripada pemimpin umum PKR Anwar Ibrahim mengenai kedudukan Dr Zainal.

Dalam perkembangan lain Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR) Saifuddin Nasution Ismail Isnin menafikan bahawa penasihat parti itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan mengumumkan kedudukan kerusi Parlimen Hulu Selangor, Jumaat ini.

Beliau berkata program pada hari itu ialah 'Program Selamatkan Malaysia' di Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor yang akan dihadiri oleh Anwar dan beberapa pemimpin tertinggi parti itu.

Saifuddin Nasution berkata anggota Parlimen Hulu Selangor Datuk Dr Zainal Abidin Ahmad mengambil cuti sakit ketika ini.

"Saya ada berkomunikasi dengan pegawai khas dia (Zainal Abidin), dia ok, stabil. Pejabat Dewan (Rakyat) juga telah dimaklumkan mengenai dengan keuzurannya dan pegawainya sudah hantar surat cuti beliau pada minggu lepas," katanya.

No comments:

Blog Archive