Wednesday, March 24, 2010

Kejutan Zulkefli Noordin Akhirnya Muncul TETAPI Siapa Orang Ke-3?

Zulkefli Noordin mendedahkan bahawa dia pernah ditawarkan ganjaran yang boleh mengoncangkan iman agar membuat AKUAN BERSUMPAH membabitkan Najib dan Rosmah dalam kes kematian wanita mongolia Altantuya Sharaibu, namun semuanya itu ditolaknya.

Atas campur tangan orang ke-3 ini,maka Zulkefli keluar sebagai peguambela OKT pembunuh Altantuya, yakni Sairul dan Azilah.

Bagi Zulkefli jika benarlah Najib dan Rosmah terlibat dalam kes pembunuhan Altanyua@ siti Aminah sudah tentu OKT akan mendedahkannya, namun semuanya itu tidak berlaku.

Malah Najib telahpun bersumpah tidak terlibat dengan kes wanita Mongolia itu semasa PRK Ijuk,namun hingga kini tiada seorangpun yang muncul bersumpah bahawa Najib dan Rosmah terlibat dengan pembunuhan Altantuya.

Di dewan rakyat hari ini YB Zulkifli Nordin berkata tuduhan terhadap PM dan Rosmah terlibat dgn Altantuya adalah suatu fitnah..org Islam yg memfitnah amat besar dosanya..mengapa dengar Balasubramaniam yg kafir dgn sekeping akuan bersumpah/SD nilai rm4 utk memfitnah..Bala seorang yg opportunist..dia seorang umpama sesumpah..ada org yg umpama syaitan bertopeng manusia dlm kes ini.

No comments:

Blog Archive