Saturday, January 30, 2010

Tembelang Zaharin Terbongkar !!!

 
Boleh percaya ke dakwaan pengerusi DAP Pulau Pinang bahawa Zaharin terpaksa menghentam Lim Guan Eng kerana projek mengurus Kelab Golf Bukit Jambul tidak diberikan kepada sebuah syarikat di mana Zaharin ada kepentingan.

Pengerusi DAP negeri Chow Kon Yeow berkata beliau percaya Zahrain kecewa berhubung keenganan Lim untuk tidak menyokong tender bagi pengurusan kelab golf Bukit Jambul kepada sebuah syarikat.

"Lim telah memaklumkan kepada saya bahawa Zahrain kecewa dengan kerajaan negeri kerana enggan menyokong syarikat itu untuk menjalankan pengurusan kelab golf," katanya kepada pemberita di sini Sabtu.

Chow juga berkata Zahrain juga kecewa berhubung penyingkirannya sebagai pengerusi PKR negeri.

Semalam, laporan akhbar menyebut Zahrain yang juga Anggota Parlimen Bayan Baru menuduh setiausaha agung DAP itu sebagai seorang diktator dan cauvinis dan berfikiran komunis.

Bagaimana rakyat boleh percaya pemimpin Pakatan? sesama mereka pun saling tidak dapat berkerja sama terutama dalam pembahagian kek ekonomi yang sepatutnya dinikmati oleh semua, bukan sahaja penyokong atau pemimpin Pakatan tetapi juga rakyat Pulau Pinang khususnya.

Bagi Ayt bagaimana mereka boleh membela rakyat secara telus dan adil, sedangkan sesama mereka pun bercakaran merebut peluang yang telah lama tersedia sejak zaman Umno-Bn lagi.

Rakyat perlu bertanya kepada kerajaan Pakatan, peluang apa yang mereka lahirkan untuk direbut oleh rakyat jelata?

Jika benarlah dakwaan pengerusi DAP Pulau Pinang tersebut, sekarang telah nyata bahawa kerajaan Pakatan langsung tidak mampu membangun negeri apa lagi negara.

Mereka hanya bergaduh sesama sendiri berebut pembangunan atau prasarana tinggalan Umno-BN.

No comments:

Blog Archive