Sunday, January 31, 2010

Khalid Samad Kini Beralih Ganyang Umno Dah Puas Dengan Hassan Ali

Betul kah Khalid Samad tidak kecewa walaupun digantung jawatan sebagai Yang DiPertua Pas Shah Alam dan Ahli Lujnah Politik Pas Pusat selama enam bulan berkuatkuasa semalam?.

"Ramai yang tidak sedar, tetapi pada hakikatnya matlamat minimum saya telah pun tercapai," katanya di dalam laman blog beliau www.khalidsamad.com.

Matalamat saya agar Hassan Ali diberi kata dua oleh parti. Itu sudah tercapai. Hassan Ali tidak boleh lagi mengaku bahawa semua tindak tanduknya mendapat restu pemimpin pusat.

Pada masa ini "saya akan menumpukan masa pula mengganyang umno sehingga umno tersunggkur" demikian akuan Khalid.

AYT ingin tanya pada Khalid ini, kamu nak ganyang UMNO? selama ini pun kerja Pas hanya ganyang Umno. Kerja Pakatan hanya ganyang Umno. Bagi Pakatan Umno adalah punching bag.

Isu pakatan hanya: SEMUA MASALAH DALAM NEGERA INI DISEBABKAN OLEH UMNO.

Gereja dirosak, Pakatan kata disebabkan oleh Umno.Zaharin kata Lim Guan Eng diktator,komunis Pakatan kata disebabkan oleh Umno.

Anwar melakukan kerja liwat juga disebabkan oleh Umno.

Orang kristian mahu menggunakan kalimah Allah juga kerana Umno.

Pemimpin Pakatan rasuah dan salahguna kuasa juga kerana Umno.

Wahai Khalid (mengelar diri pula semacam Khalid Al-Walid), kamu siapa mengganyang Umno.

Wahai Khalid, sebelum kamu jadi ahli politik, kamu bekerja pada Petronas. Kamu jadi kaya kerana Petronas. Kalau bukan kerana hasil daya Umno, Petronas tidak akan wujud dalam negara ini.

Rakyat dah tahu kamu Khalid.. kamu berjuang demi politik, sehingga akidahpun kamu korbankan. Laporan Zulkefli Nordin dan 16 NGO mengenai kamu kerana kamu menghina MAIS dan JAIS termasuk Sultan Selangor masih menunggu.

Parti kamu hanya memberikan kamu 6 bulan untuk tidak aktif, kata kamu itu tidak penting,kerana bagi kamu, sosok tubuh kamu seorang lebih berkuasa daripada parti kamu. Kerana itu, apabila parti kamu gantung kamu, kamu kata tak ada kesan.

AYT nak tunggu,apa kah kamu boleh menang pada PRU akan datang? masa akan menentukan.

No comments:

Blog Archive